Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ




ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ

 Της Άννας Στάικου


Στρατηγέ μου είστε ένα κάθαρμα

"Οι ερπύστριές σας μεθοδικά εξόντωσαν τα γράμματα και βάλατε δικούς σας που έστησαν χορό στα ερείπια...
Την πράξη αυτή την ονομάσατε "προοδευτική-εκσυγχρονιστική-δημοκρατική" και πάλι, βάλατε δικούς σας στις συχνότητες.

Την εργασία την σφαγιάσατε και την κάνατε εκδούλευση και υπηρεσίες και μεθοδικά, προσλάβατε δικούς σας προς διεκπεραίωση.

Πολλοί -χιλιάδες- έχασαν τη ζωή τους και εσείς αναφωνήσατε οτι
ήταν όλοι τους ηλίθιοι -στρατηγέ μου- τη στιγμή που μια γαρίδα αμάσητη κρεμόταν στο δικό σας σαγόνι.


Ω...ναι ....η σαμπάνια σας είναι ακριβή
Μεγάλα νέα κόλπα στρατηγέ μου, το βλέπω στα μουστάκια σας και στα σαρδόνια γελάκια σας

αλλά, στρατηγέ μου είστε ένα Κάθαρμα"
Και τα Καθάρματα εμείς οι γυναίκες δεν τα ξεχνάμε"



"Άκλιτον"

Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age κάποια μαγιάτικη μέρα βροχερή............

.....σημερινή συντεταγμένη ένα σπίτι με πέδιλα στο θαλασσί και στην τσέπη σταφίδες  ________________________________________________________...