Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

Των Ψυχών σήμερα





Η εικόνα ίσως περιέχει: ωκεανός, νερό, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση



Των Ψυχών σήμερα
Κατευόδιο σε κάποιον Αναπλίωτη που δεν τον γνώριζα
(άλλωστε εφυγε απ τ Ανάπλι για την Αθήνα, η οικογενειά μου δυστυχώς ενωρίς όταν ήμουν πιτσιρίκι)
έφυγε ο Μίμης Βασιλείου -το κακόμοιρο-
παρατσούκλι ήταν το "κακόμοιρο"
όμως γεννημένη στ Ανάπλι γνωρίζω οτι η λέξη δεν φορούσε οικτο μήτε υποτίμηση
Κακόμοιρο στ Ανάπλι ήταν αυτός που δεν είχε μεράδι
και κάποιος τέτοιος ήταν σπουδαίος
Αυτό το κακόμοιρο δίχως μεράδι αλλά ένας από εμάς
Ενας ίσος με εμάς
Ψυχοσάββατο στ Ανάπλι οι δικοί μου κοιμούνται και ηρεμούν
....................η ανάρτηση, παρακάτω, από τον Κώστα Λυμπέρη παλιό γειτονάκι στ Ανάπλι που ψάρευε με τον Μίμη -το κακόμοιρο -που έφυγε από κοντά μας προχθές
Αφουγκραστείτε τον συγκινητικό λόγο του Κώστα
---------------------"Ενας φιλος απ τα παλια εφυγε. Ο Μητσος Βασιλειου ....το κακομοιρο. Οξυνους χαρισματικος αριστος ξυλουργος γνωριζε τα μυστικα του ψαρεματος παιδι της συμμοριας τοτε της πλατειας ψαρομαχαλα. Θυμαμαι με ειχε παρει καποιο πρωινο για ψαρεμα με συρτη. Ολημερις ψαρευε κι εγω παρακολουθουσα.Μου φωναζε καθε τοσο...κατουρα ρε μαλ...κα για γουρι. Κατουραγα συνεχεια ψαρι γιοκ.Κατα την επιστροφη στο υψος της Παναγιτσας μου δινει να κραταω την πετονια για να ετοιμασει τη βαρκα στο ρεμετζο. Σε μια στιγμη του φωναζω...Μητσο κολλησε η πετονια....τρεχει φυγε ρε μ....κα γ...μω...παιρνει την πετονια και βγαζει μια σφυριδα 12 κιλα. Αναμνησεις με τον παιδικο φιλο. Η Σταματω...η Ζαχαρουλα..η Χαρικλεια οι μαναδες μας τρεχανε να μας μαζεψουν απο το ατελειωτο παιχνιδι μας στον ψαρομαχαλα. Καλο ταξιδι φιλε μου. Αξεχαστος θα μεινεις."
---------------------------
Στον γύρο στην Παναγίτσα έκρηξη από το κύμα
Καλό κατευόδιο
------------------------------
φωτογραφία Petros Chasapis



Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

άκλιτον χρονολόγιον 10//5//2024

δεν θα σκοτωθούμε λόγω ήττας  αλλά από το σκοτάδι της μαύρης επικράτειας  που ορίζεται οτι  ο καθένας σώζει τον εαυτό του  αυτός που δεν θα ...