Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

α μπε μπα μπλομ






Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες



Εαν ήμουν τηλεθεατής
ίσως είχα τρελαθεί
θα μιλούσα με την γάτα μου με τους τοίχους και λίγο λίγο θα μιλούσα με την σκιά μου
για δέσιμο θα ήμουν
πώς αντέχετε εσείς ;;
πώς ανέχεστε τα ψεύδη και τις πυρόξανθες τηλεπερσόνες;;
πείτε ένα λόγο που να στέκει και να απαντά
στο πώς αντέχεις μες την μούρη σου την ξεφτίλα ......


Στον έρμο Τόπο μου
οι καθ ύλην αρμόδιοι
παίζουν α μπε μπα μπλομ
και τυφλόμυγα
...............ο αγέρας βογγά
αλλά οι καθ ύλην αρμόδιοι
έχουν ολική κώφωση πλην
της ρίψης του τάλαρου στο τσίγκινο τάσι
αυτό το ακούν....

..........................................
Γέρνει η νύχτα απαλά στην Μακρινίτσα


Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

άκλιτον χρονολόγιον 10//5//2024

δεν θα σκοτωθούμε λόγω ήττας  αλλά από το σκοτάδι της μαύρης επικράτειας  που ορίζεται οτι  ο καθένας σώζει τον εαυτό του  αυτός που δεν θα ...