Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Εγώ ...με τις μέλισσες είμαι Οποιος συμφωνεί να αντισταθούμε. (χρονολόγιο 2015)







Μέχρις αποδείξεως τού εναντίου, η “ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ”, δείχνει πως πρόκειται για “ΠΕΜΠΤΗ ΦΟΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ”
Επομένως αγαπητοί το σωστό δίλημμα που οδηγεί σε θρηνώδες σκώμμα είναι
ΠΑΣΟΚ ή ΔΕΞΙΑ
(Ω θεε μου πόσος εθελοντισμός ακόμη στο δάσος με την κοκκινοσκουφίτσα)

Στην πατρίδα μου αν πεις τις λέξεις "αιτία---αιτίες---γενεσιουργός αιτία" ψάχνουμε τον Τζάρτζανο και επειδή δεν τον βρίσκουμε πάμε στην παραλία...................

Οι αγορές στο τέλος θα πάρουν κι αυτές το Nobel?
Θα γελάνε και τα θυμαράκια μας πάνω από τα δόλια κεφαλάκια μας.

Αν πεις ως αγρότης
"ΔΕΝ θέλω σπόρο Monsanto"
πας Γκουαντάνεμο ή θα ξανανοίξει ο Αη-Στράτης νύχτα ;

Μαζί με την ασπιρίνη θα μας δίνουν υποχρεωτικά τριγλυκερίδια από την Monsanto και μετά θα αγοράζουμε το αντίστοιχο φάρμακο από την Bayer.....
Ωραία μπίζνα αυτοί και εμεις ωραίοι αλλά βλάκες.

Ντρέπομαι να λέω οτι είμαι από την Ευρώπη
θα λέω μόνο οτι
είμαι από εδώ παρακάτω.....

Με όλο αυτό το σφυροκόπημα ο γνωστός φασισμός τί άλλο περιλαμβάνει;;

Μόλις η Γερμανία ολοκληρώσει την κατοχή με τους σπόρους να τις δώσουμε βραβείο τις στρόφιγγες του αέρα........
Να αναπνέουμε με κουπόνια......
Οι άνεργοι θα πεθάνουν ως "άχρηστοι"με τη μία....

Βραβεύεται η Monsanto -της δίνουν το Nobel.....άρα βραβεύουν και την καταστροφή των αγροτικών καλλιεργειών και τον θάνατο των μελισσών
τι να πεις
Οι προγραφές του Μάριου και του Σύλλα ηπιότερης μορφής διώξεων

κάποιες αγωνίες μεσάνυχτα ...όπως
εαν δεν τα λέμε εδώ δεν έχουμε άλλο τόπο να τα πούμε
μείναμε ασκεπείς από τη ανθρώπινη ζέστη και στο τέλος θα παρακαλούμε τον αλγόριθμο του Μαρκ να μας κάνει ζέστη
τς...τς ...κάποιες αγωνίες παράξενες
.........................................................
εαν απειληθεί το φέις από τους τρομάρες, πόσοι θα απομείνουμε ;;;
τς....τς .... τι εφιάλτες μες τα μαύρα μεσάνυχτα


Εγώ ...με τις μέλισσες είμαι
Οποιος συμφωνεί να αντισταθούμε.





Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age Αλληλοδιαδοχές ----

~~~~14~~~~ Διαπερνώντας -μετά τον παγετό-τα δύσβατα και ακαθόριστα λόγω μεγάλου ὀγκου παγωμένης λάσπης,  καταπιαστήκαμε στην καταγραφή της ν...