Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Ωραίοι είμαστε....







Ωραίοι είμαστε....

Ανακατώνουμε πένθος με γλέντι,μοιρολόι με χορό και ξεφάντωμα
Καλά κάνουμε .Πώς αλλιώς να τα δούμε..

Εκεί,βέβαια που έχουμε σοβαρό κενό είναι στους αγώνες...Τόσο κένο που έγινε φαράγγι και γκρεμός και μάλλον προς το παρόν πέσαμε,μέσα..!

Νύχτες ολόγιομες , νύχτες φεγγαράδας κι ήλιος στεφάνι πύρινο 
λούζει τα μαλλιά μας 

.



Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝ ΕΡΗΜΩ---ΑΛΦΑ

ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ 24//6//2026 Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση να συνδιαλέγεται με...