Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

"Τί εστί ελευθερία;;"






"Τί εστί ελευθερία;;"


Οταν κάποτε ρωτήθηκε "τι εστί ελευθερία"
Ο Περίανδρος απάντησε:
"αγαθή συνείδηση"
Και τί εστί ,αγαθή συνείδηση;;
Εκείνος απάντησε:
"η εσωτερική επίγνωση των πράξεων μας".


ορεινά



Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝ ΕΡΗΜΩ---ΑΛΦΑ

ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ 24//6//2026 Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση να συνδιαλέγεται με...