Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

ακροποδητί η βάδιση






....τελευταία έχει αλλάξει η καλημέρα
ξυπνώ και το σκέφτομαι να ξεμυτίσω
ακροποδητί η βάδιση
αθροεί τα παράθυρα και η οθόνη
...........σκέφτομαι οτι βρισκόμαστε στην θάλασσα
και ανοίγουμε υπολογιστές μεσοπέλαγα
..............................


όταν τρέχουν τα τρένα η ηλικία μένει πάντα η ίδια
ίσως ο χρόνος ξεχοντρίζει και εμείς τον προσπερνάμε





Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝ ΕΡΗΜΩ---ΑΛΦΑ

ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ 24//6//2026 Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση να συνδιαλέγεται με...