Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

Δεν μπορώ να απαντήσω.











Πολλοί σήμερα μου έλεγαν με χαρά οτι φεύγουν από την Ελλάδα
Προηγήθηκαν τα παιδιά τους σε καλές δουλειές και ακολουθούν και οι ίδιοι
Στο τέλος γέλασαν θριαμβευτικά
Δεν έχω κάτι με τους ανθρώπους που φεύγουν .πολύ περισσότερο καταλαβαίνω τους νέους.
Ομως εγώ πάλι δεν θα μπορούσα ούτε ώρα μακριά από τη γη μου
Και ηφαίστειο να εκραγεί θα κάτσω να το ανασάνω λίγο πριν το σώμα μου εξαερωθεί.
Γιατί;;;
Δεν μπορώ να απαντήσω.Δεν έχουν απάντηση οι έρωτες ,οι αγάπες και οι πατρίδες.
Καληνύχτα σας....αυτή τη νύχτα .....!!


φωτογραφία Veronique Paquereau




Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age Αλληλοδιαδοχές ----

~~~~14~~~~ Διαπερνώντας -μετά τον παγετό-τα δύσβατα και ακαθόριστα λόγω μεγάλου ὀγκου παγωμένης λάσπης,  καταπιαστήκαμε στην καταγραφή της ν...