Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

Δεν είμαι κολαούζος








Δεν με παρηγορεί η αναφορά στα καλά συντεταγμένα δυτικά κράτη
οτι αυτοί σέβονται τους πολίτες τους κτλ
Αντιθέτως μου θυμίζουν βάναυσα οτι εμείς
"ανήκουμε στη Δύση"
και δεν έχουμε δικαίωμα να "συμμετέχουμε στην Δύση"
ως ανεξάρτητη κρατική και πολιτική οντότητα
μου θυμίζει οτι είμαστε κάτι σαν κολαούζος με τερατώδη διαχρονική ευθύνη των κυβερνώντων
και μάλιστα ένας κολαούζος που συκοφαντείται εαν πεί
"Δεν είμαι κολαούζος ρε... Δεν είμαι
Ελληνας είμαι "


Τέτοια ταύτιση με τους αξιωματούχους
(τους όποιους κάθε φορά) μάλλον χρήζει ψυχιατρικής εξέτασης
να το κοιτάξετε ενδελεχώς όσοι από αυτό υποφέρετε




Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age Αλληλοδιαδοχές ----

~~~~14~~~~ Διαπερνώντας -μετά τον παγετό-τα δύσβατα και ακαθόριστα λόγω μεγάλου ὀγκου παγωμένης λάσπης,  καταπιαστήκαμε στην καταγραφή της ν...