Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

Διάλογος στο Μεγάλο Καφενείον της Τρίπολης

Η εικόνα ίσως περιέχει: άτομα που κάθονται, πίνακας και εσωτερικός χώρος




Διάλογος στο Μεγάλο Καφενείον της Τρίπολης

---(ο πρώτος) Το ζήτημα δεν είναι τι εμείς ερωτήσαμε τον απέναντι, αλλά τι ακριβώς απάντησαν στην ερώτηση, εαν απάντησαν
---(ο δεύτερος) Δεν κατεγράφη αυτό.Στην εφημερίδα δημοσιεύτηκαν οι δικοί μας λόγοι
---(ο τρίτος) Εαν την απάντηση στην ερώτηση την πληροφορηθούμε αργότερα τότε έχουμε πεί ναι σε όλα
---(ο σερβιτόρος) αν περίμενε ο παππούλης μου να απαντήσουν οι Τούρκοι τώρα θα σερβίριζα φορώντας φέσι και εσείς θα αναφωνούσατε βάι βάι μπρε
..............................................
φωτό Μεγάλο Καφένειο στην Τρίπολη


Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝ ΕΡΗΜΩ---ΑΛΦΑ

ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ 24//6//2026 Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση να συνδιαλέγεται με...