Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

Φτωχύναμε για τα καλα





Φτωχύναμε για τα καλα

Λιγόστεψαν οι ιδέες μας, οι υπερασπιστικές λέξεις
Λες άλλα εσύ ,άλλα εγώ κι αν ρωτάει κανείς για το κοινό μας κινδυνεύει να θεωρηθεί λειψός
Εμείς εδώ μέσα ονειρευτήκαμε πολλές φορές
Θωρήσαμε τα πλήκτρα πολυβόλα
Κάποια στιγμή παγώσαμε.Παγώσαμε οταν αντιληφθήκαμε ότι δεν έχει καμία σημασία τι θα πούμε και πως θα το πούμε.
Σημασία έχει αν θα μας απαντήσουν και τί θα μας πούνε λέξη προς λέξη
Τότε θά χουμε κάτι να σταθμίσουμε και να ανασυνταχθούμε
Οτι μέχρι τώρα έχουν πει, τάχουν αναμεταξύ τους πει.
Εμείς .....είμαστε γι αυτούς κάτι σαν τη βροχή......κάτι τέτοιο περίπου
Η φτώχεια μας, βαραίνει τα Σαββατόβραδα περισσότερο.
Δεν έχουμε και το κοινό μας ..να ..ένα τραγουδάκι που να μας ακουμπάει όλους και να μας συγκινεί...
Αλλά θα ακούσω εγώ ...άλλα θα ακούσεις εσύ....
Ο ατομικός διαφωτισμένος δυτικός άνθρωπος στην Ανατολή δε μπορεί να υπάρξει
Δε μπορεί.Μόνο το πρόσωπό μας μπορεί να φωτιστεί.
Το σημειωματάκι είναι λίαν προσωπικό.
Δεν έχει σημασία αν αρέσει ή δεν αρέσει.
Απλώς εκτίθεται επειδή εμένα η έκθεση μου αρέσει.
Ως μέτρο και δικαιοσύνη μου αρέσει, απέναντι σε όλους εσάς, που τόσο καιρό συνομιλούμε.
Φωτογραφία via Dolores Sampol
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και εσωτερικός χώρος



Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Παλαιότερα Χρονολόγια

2023  μην σπρώχνεστε να υμνήσετε τα κόμματά σας δε βλέπετε ότι είναι ο απαραίτητος σκώρος των οστεοφυλακίων τους;; μην υμνείτε τους σκώρους ...