Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020

Αέρααααα..........!




Αέρααααα..........!

Ναι Αέρα. Ναι Αέρα ρε
Γιατί η ύπαρξή μου δεν είναι αλγόριθμος τραπεζικός

Αέρα. Γιατί η ύπαρξή μου είναι σπίθα στην ρίγα του φωτός και όχι ένα φωτόνιο για πειραματισμό

Ναι. Αέρα ρε
Γιατί οι νεκροί μου εκεί στα όρη με κοιτούν κατάματα

Ναι .Αέρα
Γιατί ο τόπος μου είναι ύπαρξη.

Αέρα. Με τηρούν μάτια παιδικά ως σύνθημα για σάλτο ζωής
Ωρές ύπαρξης χρονωμένες στην ιστορία
.................................................................
ph Jordan Tiberio
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, ουρανός, παπούτσια, σύννεφο, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση




Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ύπαρξη

Σα να είναι καράβι της γραμμής και να πλέει στο μαύρο Στο βάθος σα να μου φαίνεται ένα φως Το κρατά ένας ή πολλοί;;; ..........μάλλον ο αγέρ...