Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

ούτε μια σιγμή




και κλείνοντας τις σύντομες σκέψεις περί φτώχειας.....
μιά σύντομή προσωπική αναδρομή από δικό μου άνθρωπο..!
"όση ώρα μου μίλαγε ο συντετριμμένος φτωχός άνθρωπος κοιτούσα τα παπούτσια μου και το ατσαλάκωτο παντελόνι μου
με έπιασε απελπισία
σκέφτηκα
ούτε για μια στιγμή στη ζωή του δε φόρεσε παπούτσια σα τα δικά μου
ούτε μια στιγμή δεν φόρεσε πανταλόνι σα το δικό μου
σε όλη του τη ζωή όμως ονειρευόταν με αγάπη και έρωτα το παν που τον κύκλωνε πότε θανατερό και πότε χαϊδευτικό..
τότε -εκείνη τη στιγμή-αισθάνθηκα ασήμαντος μπροστά στο ξυπόλητο και λιπόσαρκο ανάστημα που ορθωνόταν μπρός μου..."


Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age Αλληλοδιαδοχές ----

~~~~14~~~~ Διαπερνώντας -μετά τον παγετό-τα δύσβατα και ακαθόριστα λόγω μεγάλου ὀγκου παγωμένης λάσπης,  καταπιαστήκαμε στην καταγραφή της ν...