Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Ντυθείτε στολιστείτε αγάπες μου















Ντυθείτε στολιστείτε αγάπες μου
Αντιμετωπίστε την καινούρια μέρα με χαρά
Τα νεα είναι φίνα
Δηλώνεται επισήμως οτι δεν μπορούν να ξέρουν τις μακροχρόνιες πιθανές βλάβες <Παπαευαγγέλου>
αλλά τα παιδιά και οι νέοι θα οδηγηθούν στην μενγκέλεια κλίνη υποχρεωτικά
Αρα
Υποχρεωτικά θα χώσουμε τελική γενοκτονία στον ελληνισμό
Τα καταστἠματα θα συνεργαστούν μαζί τους
<προφανώς όσοι συντάσσονται με την παράνομη νομιμότητα γιατί προφανώς περί αυτού πρόκειται>και θα πάρουν την θέση του ανακριτή ξεσκίζοντας το απόρρητο
Κι εγώ;; Που έκλαιγα στην πόρτα του νοσοκομείου το 2020 τον Μάιο, να με ενημερώσουν για τα εξεταστικά πορίσματα του πιό στενού μου συγγενούς από την πατρική μου οικογένεια και η απάντηση ήταν στόμα ανακριτή και εισαγγελέα με τήβενο γλώσσα να μου λένε
οτι τα πρωτόκολλα επιβάλλουν το ιατρικό απόρρητο;;
Εννοούσαν οτι το ιατρικό απόρρητο θα δοθεί στους βαρώνους της νύχτας μαζί με ποτάκι και λέλουδα;;
Επίσης επίσημα ο ΕΟΔΥ σκάει την αλήθεια για τα νανοσωματίδια
Επομένως ολη η ύβρις για ενδεχόμενη μετατροπή του οργανισμού μας σε ηλεκτρική πρίζα, ήταν αλήθεια και γιατί αντιμετωπίστηκε με φράσεις κλισέ που προέρχονται από νου κλισε δλδ κλειδωμένο, με έξοδο σε αδράνεια;;
Τέλος πάντων , ότι έγινε έγινε
Να ξεγίνει για λογαριασμό των παιδιών
δεκάρα δεν δίνω για την δική μου μέση ηλικία και για άνω
Τα πάντα δίνω όμως για τα παιδιά μου-μας και για τα δικά τους παιδιά
----------------Ᾱθἠνα Παράκεντρο
Σκόνη με σταχτί
Λες και κάπου κάτι φλέγεται
Η πολή μου η Πατησίων σε πλήρη υποχώρηση αισθητικής
Το ωραίο νέο είναι τα σινεμά
Ηρωές μου οι αιθουσάρχες
Οταν ξεμπλέξουμε να τους συγχαρούμε κλαίγοντας
Ανοίγει και το ΑΤΕΝΕ στην πλατεία Αγίου Ανδρέα
Ονειρεύομαι πασατεμπάκια και λοξη ματιά από το μπροστινό κάθισμα που σημαίνει ενοχλείς με το κριτς κρατς
Χρονολόγιο 02/07/2021
για τα νανοσωματίδια ερευνήστε από μόνοι σας όσοι δεν θέλετε να μετατραπείτε σε πολύπριζα
<ΕΟΔΥ και επίσημη ιστοσελίδα της Ε.Ε. Ε Π Ι Β Ε Β Α Ι Ω Ν Ο Υ Ν την ΥΠΑΡΞΗ ΝΑΝΟΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ στα ΕΜΒΟΛΙΑ, τα οποία ανιχνεύονται με BLUETOOTH μέσω δικτύου 5G !!>
φωτό Anna Magnani, "Bellissima"
by Luchino Visconti


Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΚΛΙΤΟΝ προσωπικό

δεν έχω ψυχή αυτή τη στιγμή να γράψω άλλα  οι πυρκαϊές εξουθενώνουν το ψυχικό σθένος  πυροβολούν τις ψυχές μας  είναι άψυχο σκοτάδι  ..........