Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

"Ενταύθα" "Αδελφέ μου Χθες μετακινηθήκαμε.







"Ενταύθα"
"Αδελφέ μου
Χθες μετακινηθήκαμε.Ήρθαν νέες εντολές.
Εμένα μου είχαν δώσει μουλάρι και πήγαινα καβάλα.
Οι περισσότεροι πεζοπορούσαν.
Ο κόπος ήταν μεγάλος.Δεν βαρυγκομούσαν ..αλλά εγώ τους
έβλεπα.
Ντράπηκα και ξεπέζεψα ..Καμώθηκα τον αμέριμνο περιπατητή ....στη σούδα στον βαθύ χάντακα δίπλα...
Μετ ολίγο ,συνέβη το εξής συγκινητικό...
Ορμάει ο δεκανέας Φώτης (είχε περάσει βαρύ αναπνευστικό και ευτυχώς έβαινε καλώς) και ταρακουνώντας με με ανέβασε καβάλα στο μουλάρι..φωνάζοντας...
"¨η πας καβάλα γιατρέ ή σε κουβαλώ στην πλάτη μονάχος και μου γιανες τον πνεύμονα και δεν κάνει ναχω πολύ βάρος"
Υπάκουσα και έμεινα ταπεινός καβαλάρης στην υπόλοιπη διαδρομή
Ομως Γιάννο μου , αδελφέ μου,το περιστατικό ήταν αξίωμα μεγάλο και ηθικό δια εμέ..
Έκλαψα ...αλλά δεν το έδειξα.....
σε φιλώ αδελφέ

να προσέχεις να βαρείς με το έλεος του θεού στην καρδιά








Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age επιστροφή χρονική , επιστροφή στο σώμα του κατηγορητηρίου

χρονογράφημα 12//5//2021 κανείς δεν είναι ευχαριστημένος ακόμη κι οι σκασμένοι από απληστία διαπλεκόμενοι είναι δυστυχείς έχει μεγαλύτερη ηδ...