Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

αλητεία οργώνει τα αγια της πατρίδας μου χώματα











Οσο ακούω αρμόδιους να αναλύουν τα παράτυπα, τα αίσχη κτλ
τόσο βλέπω σουρεάλ τον πλανήτη και τσόχα τζόγου την Hellas sa
αλητεία οργώνει τα αγια της πατρίδας μου χώματα
Σουρεάλ η κατάσταση και δίολου τυχαία γράφω από εδώ και μπρος
Η Πατρίδα Μου
Γιατί αγάπες μου για ποια πατρίδα ομιλείτε;;
Η πατρίδα είναι η ίδια η ψυχή του καθενός μας και αποτελεί προσωπικό ζήτημα
Επομένως αποτελεί προσωπικό λίαν ζήτημα του καθενός η Αντίσταση για την υπεράσπιση του Τόπου που είναι κέντρο μας
Οταν πολλοί αντιληφθούν την ακυβέρνητη πλεύση της ανώνυμης εταιρείας και την δεδομένη πρασάραξη σε υφάλους
τότε η Πατρίδα Μου θα σωθεί
Και μάλλον οι ψυχίατροι θα αναγκαστούν να βάλουν στις εισόδους τους την πινακίδα --κλειστόν--
Διότι πώς οι άνθρωποι θα προλάβουν;;
τ Αη Δημήτρη ανήμερα




Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age επιστροφή χρονική , επιστροφή στο σώμα του κατηγορητηρίου

χρονογράφημα 12//5//2021 κανείς δεν είναι ευχαριστημένος ακόμη κι οι σκασμένοι από απληστία διαπλεκόμενοι είναι δυστυχείς έχει μεγαλύτερη ηδ...