Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ;; Νοέμβριος 2021











ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ;;
Να στραφείτε, σε φίλους και να τους μιλάτε με γλώσσα ιεροεξεταστή;;
Με ποιό τρόπο εμπιστευτήκατε, αλλά άκουσον,λατρέψατε λες και είναι πατέρας σας, κάποια ξωτικά στα τιμόνια αυτών που με μπροσούρες και αναλύσεις ονομάζατε-κάποτε-- καρτελ ανήθικης εκμετάλλευσης--που όμως κυβερνούν τον πλανήτη-- κι είναι ολοφάνερο οτι με έριξαν στον κλειστό κήπο μαζί με τα σαλιγκάρια;;
Πώς το κάνετε αυτό ;; Να ανοίξετε ένα μαύρο μονοπάτι, στο κεφάλι που να χύνει μελάνη;;Και με βάψατε να με κάνετε μολυβί για να ταιριάζω στην ρημάδα ζωή που μόλις έχετε πετάξει;;
Πώς αντέχετε να πιστεύετε χωρίς να ερευνάτε και παραληρηματικά επιμένετε να μάθω την ανωτάτη σαλιγκαρική ως γλώσσα μητρική;;
Πώς το κάνατε αυτό;; Να βγάζετε σέλφι στα πρόχειρα κέντρα --πώς τα λέτε δεν θυμάμαι-- εσεις οι απολύτως υγιείς, κρατώντας εμένα στην αγκαλιά σας για να πείτε ...να πείτε.. οτι γιά την αγάπη
με εκθέτετε για να είμαι...να είμαι ..κι εγώ ασφαλής στο γλίσχρο τόπο που με κλείσατε;;
Πώς το κάνατε να ονομάσετε την σφαγή των δικών μου ονείρων ασφάλεια και πίστη στην επιστήμη;;
Ειλικρινά πώς το κάνετε
Σας γράφω οσο ακόμη θυμάμαι πριν την Α δημοτικού τις ωραίες αγκαλιές μας μαμά και τ αρώματα ακόμη και σε λερή άσφαλτο που πατούσαμε , τότε που μου λέγατε ...οτι όλα τα καλά μπορούν να γίνουν λόγω αγάπης
Τώρα στην Γ Δημοτικού δεν θυμάμαι κανένα μάθημα Θυμάμαι την οργή και τον θυμό της δασκάλας που η μάσκα μου πέφτει και μένει η μυτη έξω
Μέσα μου μέχρι να φτάσω στο σπίτι παίζω με τα δάκτυλα ξυλίκι στην μάντρα την σχολική και τιμωρώ τον εαυτό μου με επανάληψη 100 φορές επανάληψη κι άλλες 100 μετά το φαγητό
Δεν θα ξαναβγεί η μύτη έξω από την μάσκα ..
Δεν θα ξαναβγεί η μύτη έξω από την μάσκα...
γιατί αν βγει θα σκοτωθει η δασκάλα , θα πεθάνει όλη η τάξη, μετά η ......μανούλα μου και ουτε γκρεμό δεν θα βρω να γείρω εγώ το σκουπίδι
Μα πώς το κάνετε;;
Πείτε μου κάτι, ένα λόγο , μια λέξη κι εγώ ίσως σας αντιληφθώ
υπογραφή
Εγώ , ο Μηνάς δηλαδή
από άκλιτον ΑΣ <ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ 29/11/2021>
ph. Natasha Ivanichek



Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age Αλληλοδιαδοχές ----

~~~~14~~~~ Διαπερνώντας -μετά τον παγετό-τα δύσβατα και ακαθόριστα λόγω μεγάλου ὀγκου παγωμένης λάσπης,  καταπιαστήκαμε στην καταγραφή της ν...