Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2021

ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΟΥ










ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΟΥ

Τραγούδι του μισεμού, με προέλευση από τα Μεστά (μαστιχοχώρι) της Χίου. Ο ρυθμός του κομματιού είναι 4/4 (2-2).



Μάνα μου τα λουλούδια μου,
συχνά να τα ποτίζεις ωχ μανούλα μου γλυκιά.

------

Πρωί πρωί με την δροσιά,
να βγαίνεις να μυρίζεις ωχ θα πάω μακριά.

------

Φεύγεις παιδάκι μου καλό,
κι εμένα που μ’ αφήνεις ωχ παιδί μου έχε γεια.

------

Κρύο νεράκι θα γενώ,
στον δρόμο σου να πίνεις ωχ παιδί μου έχε γεια.

φωτό Χίος 




Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age κάποια μαγιάτικη μέρα βροχερή............

.....σημερινή συντεταγμένη ένα σπίτι με πέδιλα στο θαλασσί και στην τσέπη σταφίδες  ________________________________________________________...