Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

εγώ θα βγω από δω








Οταν νικήσουμε με τον Θεό και το καλό εγώ θα βγω από δω , από αυτή τη φυλακή και θα κρατήσω κάποιους ξεχωριστούς που αγρυπνούν μαζί με μένα και λέμε και ξαναλέμε ...."Ἄργειε νάλθῃ ἐκείνη ἡ μέρα,
κι ἦταν ὅλα σιωπηλά,
γιατί τὰ ’σκιαζε ἡ φοβέρα
καὶ τὰ πλάκωνε ἡ σκλαβιά"



Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝ ΕΡΗΜΩ---ΑΛΦΑ

ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ 24//6//2026 Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση να συνδιαλέγεται με...