"Ο Gadg [Kazan] μου έδωσε μια σκηνοθεσία στο "Streetcar" που με βοήθησε στη σχέση μου με την Blanche -- και με την Jessica [Tandy]. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω την έλξη/απώθηση που υπήρχε μεταξύ Stanley και Blanche: Συνέχισα να ψάχνω για αυτό που ο Tenn αποκάλεσε το τολμηρό, μαύρο περίγραμμα γύρω από τη σχέση, γύρω από κάθε σκηνή. Φυσικά, δεν υπάρχουν τέτοιες γραμμές στη ζωή -- είμαστε πάντα τρελά ασαφείς, τρελά ασυνεπείς. Παρόλα αυτά, δεν μπορούσα να διαχειριστώ τη σχέση και τις σκηνές Ο Καζάν με πήρε στην άκρη και μου είπε ότι έπρεπε να σκεφτώ τη Μπλανς ως ένα εξαίσιο, λεπτό, ανεκτίμητο κομμάτι Κίνας--ένα φλιτζάνι, ίσως, που το κρατούσε κάποτε ένα μέλος της γαλλικής βασιλικής οικογένειας-- και ήταν εμπιστεύομαι τη φροντίδα μου. Είμαι διστακτικός αλλά περίεργος: Τι να κάνω με αυτό το πράγμα; Αναρωτιέμαι με το κόστος του; Αναρωτιέμαι αν τελικά μπορεί να είναι ένα δώρο για εμένα και τη γυναίκα μου. Ό,τι αξίζει θα βοηθήσει με το κόστος του μωρού και του νέου διαμερίσματος που θα χρειαστούμε Κοιτάζω το κύπελλο· σκέφτομαι αυτά ε όποιος το κρατούσε, το χρησιμοποίησε. Το τοποθετώ σε διάφορα σημεία γύρω από το διαμέρισμα, βλέποντας πώς φαίνεται σε διάφορες γωνίες και διάφορα φώτα. Και τότε - νωρίτερα από όσο νόμιζα - γίνομαι ανυπόμονος με τη φροντίδα αυτού του φλυτζανιού. Δεν έχει ειπωθεί τίποτα για το μέλλον του. όχι, μου έχουν έρθει ευχαριστώ για τη συντήρηση. Αγανακτώ για τα τρυφερά βήματα που πρέπει να κάνουμε γύρω από αυτό το κύπελλο. τις σιωπές που είναι απαραίτητες στην περιοχή της λιχουδιάς του. Θέλω το φλιτζάνι έξω από το διαμέρισμα, μακριά από τα μάτια μου. Είναι πολύς κόπος για πολύ λίγη ανταμοιβή και η τιμή του έχει αντικαταστήσει ό,τι καλοσύνη θα ήθελα για τον εαυτό μου. Ζητώ λοιπόν να αφαιρεθεί, να μεταφερθεί σε ασφαλέστερο μέρος. αγνοούμαι. Οπότε σπάω το φλιτζάνι. Το πετάω στον τοίχο που είναι η οργή μου και ο φθόνος μου. Αλλά πριν το κάνω αυτό, κάθομαι στο διαμέρισμά μου, με το ιδρωμένο, βρώμικο πουκάμισό μου και απολαμβάνω ένα ποτό από αυτό το φλιτζάνι. Ένας Γάλλος βασιλιάς μπορεί να είχε κάποτε το τσάι του από αυτό το φλιτζάνι, και τώρα απολαμβάνω ένα Schlitz από αυτό το μικροσκοπικό κόσμημα ενός φλυτζανιού. Χρησιμοποιώ το κύπελλο πριν το καταστρέψω. Το χαίρομαι πριν το πάρω τον έλεγχο. Έτσι με βοήθησε ο Καζάν να καταλάβω και να συμπεριφέρομαι στην Μπλανς. Νομίζω ότι η Dianne είναι σαν αυτό το εύθραυστο, ανεκτίμητο φλιτζάνι, αλλά θέλω να συνεχίσω να το βάζω σε διαφορετικά φώτα και μέρη, και ακριβώς όταν νομίζω ότι καταλαβαίνω τις χρήσεις αυτού του φλιτζανιού -- εννοώ πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις με ένα φλιτζάνι ?-- με εκπλήσσει με τα βοηθητικά προγράμματα που μπορεί να παράγει μέσα από το φλιτζάνι που παρέχει. Υπάρχουν διάφορα πράγματα που προέρχονται από αυτό το φαινομενικά εύθραυστο κύπελλο, και είμαι σε ένταση γύρω του -- όχι επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη στο πώς θα χειριστεί τα εύθραυστα περιγράμματα της -- και υπάρχουν έντονες, μαύρες γραμμές γύρω από τις προθέσεις της -- αλλά επειδή εκεί είναι κίνδυνος, υπάρχει έκπληξη. Πρέπει να φέρουμε το κύπελλο σε ένα ασφαλές μέρος, πρέπει να το περάσουμε από την αίθουσα -- την παράσταση, την ταινία -- και σε ένα νέο μέρος. Συμβαίνει πάντα? είναι πάντα ασφαλής. Ωστόσο, το ταξίδι είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Πήρα πολύ χρόνο για να πω ότι μελετώ και σέβομαι τη δουλειά της, έτσι δεν είναι; Αλλά πέρασα το δωμάτιο."
Marlon Brando για την Dianne Wiest/Συνέντευξη με τον James Grissom/1991
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου