Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022

Νύχτωσε











Νύχτωσε..........
Πάμε να καταπιούμε το σκοτάδι να βγούμε σώοι στην στεριά της αυγής.....
_______________________________________
φωτό
Arkhip Ivanovich Kuindzhi







Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

--ΤΕΛΟΣ-----ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΟΝ

15//6//2026 ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΟ-3-- Μεγεθυντικός φακός στον  άνθρωπο- Πρόλογος ----------Έκτωρ Κακναβάτος «Ευθεία σημαίνει να είσαι ηλεκτρόδιο να είσ...