Κυριακή 31 Ιουλίου 2022

είμαι κι εγώ εδώ και δεν γίνεται να είμαι μόνη











Αν προσχωρήσεις στην άποψη οτι είμαστε χαμένοι
τότε όντως έχουμε χαθεί
Αν πεις οτι είμαι κι εγώ εδώ και δεν γίνεται να είμαι μόνη ή μόνος μου τότε τίποτε δεν έχει χαθεί
Η έννοια της απώλειας μας δημιουργείται επειδή ο επελαύνων σαρωτής των λεσχών κτλ έχει την όψη του κερδισμένου μια και κατέχει το χρήμα της οικουμένης

Και πάλι λες , μια στιγμή , είμαι κι εγώ εδώ , είναι και πολλοί άλλοι και δεν γίνεται να μας σβήσετε με γομολάστιχα ακόμη κι αν μας σκοτώσετε
Τότε αυτοί οι γιγαντες μετατρέπονται σε θλιβερά ανθρωπάκια του τίποτα κι ας έχουν τα πάντα από τα υλικά με το δικό τους μέρος

Εδώ αμμοθίνες στην Λήμνο μέ να ζεστό καλό ξημέρωμα από εμένα





Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age κάποια μαγιάτικη μέρα βροχερή............

.....σημερινή συντεταγμένη ένα σπίτι με πέδιλα στο θαλασσί και στην τσέπη σταφίδες  ________________________________________________________...