Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022

Ρομπέρτο Χουαρόζ, Αργεντινός ποιητής








Μερικές φορές ξεχνάω την αγάπη,
πως ξεχνάω το χέρι μου.
Μόνο αυτοί μπορούν να πάρουν τον κόσμο
και βάλτο μπροστά μου
για να μπορώ να τον αγγίξω,
αλλά δεν μου θυμίζουν την εργασία του.
Ξεχάστε την αγάπη και το χέρι
με αφήνει να θυμάμαι πράγματα
και επίσης που μου το θυμίζεις.
Αν απλά ξεχάσω τα πάντα αντί γι' αυτό
δεν θα ξεχάσω όμως
ούτε το χέρι μου ούτε η αγάπη μου.
Ακόμα και το να ζεις είναι να ξεχνάς ότι ζεις.
Και αγάπη να ξεχνάς ότι σε αγαπούν.

Ρομπέρτο Χουαρόζ, Αργεντινός ποιητής


φωτό Τζούλια Νικόνοβα







Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age επιστροφή χρονική , επιστροφή στο σώμα του κατηγορητηρίου

χρονογράφημα 12//5//2021 κανείς δεν είναι ευχαριστημένος ακόμη κι οι σκασμένοι από απληστία διαπλεκόμενοι είναι δυστυχείς έχει μεγαλύτερη ηδ...