Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

Δεκέμβριος 2014 κι ενα σχόλιο σημερινό το 2022




άρτος και θεάματα
γιά τους σκλάβους

ακολουθεί μόνο θεάματα χωρίς άρτο 
για τους σκλάβους

επονται τα σκουπιδοθεάματα 
προς σκουπιδοπόιηση παντός λογικού

αν δεν τους διώξουμε 
θα μας θάψουν κι εμείς θα γελάμε

διαβάστε τι ψηφίζεται και αφήστε τα γκομενιλίκια 
για τις Κυριακές και σχόλες

αν τους αφἠσουμε θα διαλέγετε καρτούνς για τα γκομενικά 

τα λέω χοντρά;;

απλώς ασχολήθηκα με το 1ο Μνημόνιο και πήρα ένα πακέτο τσιγάρα (το ξανάρχισα) πέρασα από διάφορα στέκια (του κώλου δλδ) και κατάλαβα το μέγα εγκεφαλικό τάπωμα 
 κι εγώ εθελοντικά ένα τίποτε που ουδείς θα μου δινε σημασία

ουτε οι δικοι 
θα με περνούσαν για ταραγμένη

Δεκέμβριος 2014
-------------------------------------

σήμερα , μετά 12 χρόνια , δεν δύναμαι να πάω σε στέκια επειδή θα έχει άλλη σημασία και επειδή ο καθένας κοιτάζει την δουλίτσα του ενώ εμένα η καρδιά μου φλέγεται για ότι αγαπάω για ότι ερωτεύομαι για ότι ποθώ και είμαι μόνη μου με τέτοιο μέσα μου φαρμάκι
και βαρούν σα σφαίρες οι κακοήθειες

Δεκέμβριος 2022










Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age η σπαρακτική ύπαρξη της φύσης

βιβρώσκει ήλιον ανατέλλοντα εκ του Ωκεανού , ρέοντα σε λειμώνες, και δύων εις το Ωκεάνιο Άπειρον... η ύπαρξη της ζωής, της ωραίας Γαίας γρ...