όταν εξαφανιστεί η Ευρώπη θα μαζευτούμε οι του ΝΑΙ και οι του ΟΧΙ
να αναλύσουμε ποιοί ακριβώς έφταιγαν....!!
το "Φίλιον" θα μας χωρέσει ελπίζω...........
15//6//2026 ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΟ-3-- Μεγεθυντικός φακός στον άνθρωπο- Πρόλογος ----------Έκτωρ Κακναβάτος «Ευθεία σημαίνει να είσαι ηλεκτρόδιο να είσ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου