το κακό είναι ότι
πεθαίνουμε με χαρά
αν ένας την σκαπουλάρει δεν θα μπορέσει να το περιγράψει
τι να πει;;;
"οτι αυτοί πέθαιναν και τα βαζαν με όποιον το λεγε;;;"
ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ 24//6//2026 Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση να συνδιαλέγεται με...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου