Κυριακή 30 Απριλίου 2023

Χρονολόγιο 28 Απριλίου 2023











Περνάω τέλεια
η κατάσταση του λογαριασμού μου στο διαδίκτυο βρίσκεται σε σουρεαλιστική φάση

σουρεαλιστικά λοιπόν εγώ θα απέχω από κάλπη , παραβάν κτλ
επειδή αν πλησιάσω κάλπη θα μου την έχει στημένη η singular ντυμένη ντόμινο και θα μου πει με φωνή καρακάξας
..Αλτ, χώσου στο παραβάν .....

κι επειδή εγω δεν θέλω να χαλάσω την συγκίνηση των ψηφοφόρων, θα στρίψω να απομακρυνθώ με μεγαλύτερη ταχύτητα απ ότι υπολόγιζα να κάνω

Εαν ακούσω φωνή, οτι τι τόθελα και ψήφισα τον τάδε ή τον δείνα και να το κόψω το ρημαδόχερο, κι οτι τελικά η κλιματική αλλαγή βρέθηκε στην κάλπη και ποιός την έβαλε εκεί , ειλικρινά θα ξαναμετρήσω τα τεστ της κοινής μας αντίληψης

Προσωπικά φτιάχνω δημοσκόπηση της singular πώς ακριβώς θα βγάλει τα αποτελέσματα κι όσο βρίζετε κούλη τόσο τα αποτελέσματα ανεβοκατεβαίνουν σαν τρελάδικο

Απ ότι έγραψα μόνο η λέξη ""τρελάδικο"" αποτυπώνει την αλήθεια

Αν γράψεις οτι θα μας οδηγήσουν να χάσουμε την θάλασσα τοτε οι ψηφοφόροι απαντούν , τωωωωρααα για την χαμένη μιλάς

Σε τέτοια απάντηση χάνω την ψυχραιμία μου και την κοπιώδη νηφαλιότητά μου

Τι κάνετε μωρέ
Πού πάτε να δώσετε ψήφο
Σ αυτούς που πουλάνε Ελλάδα ;;

Αποφορά η διαδικασία και δεν αντέχεται

Στα αποτελέσματα θα πάω σε κανά μουσείο χωρίς τριγμούς φωνών ασυνάρτητων ή ότι άλλο

Το χειρότερό μου είναι οτι λογίζομαι ως εχθρός
επειδή δεν ψηφίζω

Ναι όντως , είμαι εχθρός των απάνθρωπων επικυρίαρχων και των δούλων τους

Πιθανόν να συνέλθετε και να εκτοξευτείτε
Στο πλανάρισμα της σπίθας δε μπορεί κάτι θα σκεφτείτε καλύτερο από το κουτἰ

Ο έρωτας προς την singular είναι καταστροφικός και μαζί με τα νησιά θα σας φάει όλα τα λεφτά

φυσικά το άνωθεν σατιρικό και απευθύνεται στο αλγόριθμο χαφιέ κι όλο το χαφιεδολόι

ΑΕΚ μόνο

Χρονολόγιο 28 Απριλίου 2023 











Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age αποσαφηνίσεις και διασαφηνίσεις

φωτό Φάληρο 1925 ------αίσθημα ερημιάς στο πλήθος  τι σημαίνει;; περιγράφει το τραύμα από ένα συλλογικό ασυνείδητο που έχει ενθυλακώσει  τις...