Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Δρομολόγιο Χαλάνδρι, Λιάκουρα , Κατεχόμενα








ἐφυγα από την πόλη μου 
έτσι για βόλτα 
από την πόλη μου, που δεν είναι πιά πόλη μου

κατευθύνθηκα στην ελλάδα 
σε άλλες περιοχές , έτσι αιφνίδια επιθυμία 

αλλά και η ελλάδα δεν ήταν οτι ήταν η ελλάδα 
προσαρμόστηκαν .....

μπακαλοτέφτερα δλδ 
θα ακολουθήσω οτι μου πούν και θα επιβιώσω
έχω παιδιά , έχω και ένα σπίτι και διαφορα τέτοια

αγόρασα ένα χάρτη από ένα μικρό βιβλιοπωλείο --γεωφυσικό

τον άπλωσα στην τύχη και αφηρημένα τον χάζευα 

απ έξω σε ένα σκαμνί ο βιβλιοπώλης 

εχω χαθεί ------ξέρετε πώς να επιστρέψω;;

που μένετε;;

ακουμπώ το δάκτυλο στον χάρτη στην τύχη , να εδώ

κοιτάζει και αναφωνεί 

μένετε στην Λιάκουρα βλέπω

ναι ..εκεί ...να προλάβω το ηλιοβασίλεμα 
πώς θα πάω εκεί από το Χαλάνδρι;;


βάλθηκε να εξηγεί με αστεία και διάφορα κάνοντας παντομίμα και λέγοντες παροιμίες και τέτοια 

τον ευχαρίστησα και φεὐγοντας 

επαναλαμβάνω 

τρέχω για το ηλιοβασίλεμα στο σπίτι μου 

.................τελικά είχα βρει ελλάδα 

επέστρεψα στα κατεχόμενα 

ακριβώς το ηλιοβασίλεμα 


αν η πόλη μου είχε αρκούδες , ζαρκάδια και ελάφια 

θα ήταν η ζωή μας ωραιότερη

30 του έρμου σεπτέμβρη 2023










Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age Αλληλοδιαδοχές ----

~~~~14~~~~ Διαπερνώντας -μετά τον παγετό-τα δύσβατα και ακαθόριστα λόγω μεγάλου ὀγκου παγωμένης λάσπης,  καταπιαστήκαμε στην καταγραφή της ν...