.............ημερήσια μιας παγκοσμιοποιημένης γιορτής
μπορεί μια παγκοσμιοποιημένη γιορτή να συγκινήσει και να επιφέρει νοητική αλλά και ψυχική μέθεξιν;;
οχι δεν μπορεί επειδή, οι ποιητικοί λόγοι δεν είναι ομοειδείς
οι ομοειδείς ποιητικοί λόγοι δεν είναι διάκριση φυλών και διαφορετικών πολιτισμών
---------------παρά μόνον αφορούν το περιεχόμενο
για παράδειγμα η "μέθεξις" ενστίκτων δεν υπάρχει ως επιγενόμενο αποτέλεσμα όπως δεν υφίσταται στην κατανάλωση γευμάτων
ολα αυτά αφορούν τον ουρανίσκο ή την λειτουργία της γενετήσια ορμής
η ποίηση είναι πέρα από όλα αυτά
τα ορμέμφυτα δεν αποτελούν τον ηνίοχο της έμπνευσής της
ουτε η καλή λειτουργία των αισθήσεων
αν όλα αυτά τα ανάγουμε στην προοπτική τους αποτελούν σκληρούς πυλώνες
του hommo Katanaloticous που επέδειξε έργο μεγάλης ανατίναξης της πνευματικότητας
.............από την άλλη , μεγάλοι ποιητές με αμάλγαμα τα ανθρώπινα πάθη, τις αγωνίες, τις ανθρώπινες επιδιώξεις με όνειρο συμφιλίωσης, με λέξεις που τις σκάβουν και τελικά ποιητές που κάνουν την φλέβα κοντυλοφόρο παραμένουν στους καιρούς μας ασάλευτοι
.............ή είναι εντελώς άγνωστοι στο μεγάλο κοινό ή ελιτιστές νάρκισσοι τους κρατούν ως κτερίσματα στα σαλόνια όπου μεταξύ τους ακκιζόμενοι ερωτοτροπούν...............
και εδώ είναι το επίμαχον
η ποίηση είναι ο ύμνος ή ο θρήνος του Ερωτα και όχι του σεξουαλισμού ως ερωτικού εξορίστου ή των διατροφικών παρεκκλήσεων....
το μεγάλο ατόπημα του μεγαλύτερου μέρους της ποίησης είναι οτι καταγράφεται
...ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ το γλυκερό, το κακότεχνο, το κλαψούρισμα, με λόγο τεχνικό των δύο βασικών φυσικών προσώπων υμνωδώντας την έλλειψή του
ο Ερωτας δεν υμνεί το Παράπονο
διότι, κατοικοεδρεύει σε υψώματα εύψυχα και το παράπονο (όχι η θλίψη που είναι το συστατικό της μεγάλης ποίησης)αντιθέτως το αντιμετωπίζει ως καιρικά και φυσικά φαινόμενα
αυτός ,είναι ο λόγος, που κάποιοι αρνούνται με ένταση την δημοσιότητα ποιημάτων επειδή αντιλαμβάνονται οτι έρωτας είναι η εν ροή πράξη ποιητική και όχι διακόσμηση
δεν θα αναφέρω παραδείγματα , αλλά όσοι αναγκάστηκαν να δημοσιοποιήσουν τα έργα τους ''προερχόμενοι" από αυτή την κατηγορία των μεγάλων και σπουδαίων είναι για να μην εξαθλιωθούν στην επιβίωσή τους
και ερχόμαστε στο ολοκαύτωμα ελλήνων το 2024
όπου μια διάχυτη μορφίνη
σαν κλάξον παλιάς σιδερένιας σακαράκας μονολογώντας μορφάζει χύδην
οσο οι άντρες δεν ανεβαίνουν στο εύψυχο μέρος του ανώτερου εαυτού τους που είναι η γυναίκα και είναι φτηνοι υπήκοοι στο χώρο κάτω της γαστέρας , τότε έχουν χάσει κάθε ανδρεια και δυνατότητα
αντίστασης
και όσο οι γυναίκες έχουν ερωτική έλξη με την μορφή τους και όργανο τους αποτελεί το καθρεφτιζόμενο είδωλο, τόσο ολισθαίνουν σε συμπεριφορές που θυμίζουν τις απανταχού κοκότες που με μεγάλο σαδισμό αποκαθηλώνουν το αρσενικό
η ποίηση θα γεννηθεί αν και όποτε τα άνωθεν πρόσωπα σπάσουν το κέλυφος της φοβερής κατανάλωσης εαυτού και ενεργείας
(και δεν τα γράφω ως στερημένη , αντιθέτως
τα γραφω αφού εσπασα μούτρα κατ επανάληψη
μετά απέπλευσα ....)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου