Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024

Τιμητικά Γιά τον Μίλτο Σαχτούρη






Γιά τον Μίλτο Σαχτούρη !
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ο Μίλτος,

σύντροφος το 21

κρατούσα τσίλιες κι αυτός ναυμαχούσε

γείτονας στ Ανάπλι

ρέμβαζε πάνω από τις κεραμοσκεπές

τα πούλησε όλα και ήρθε Αθήνα
μετά με πήρε στο κατόπι,

ήρθε στην Φωκίωνος

μου θύμισε οτι του σφύριξα σαν κούκος να μην τον βρει ο τούρκος

με τράβηξε από το μανίκι

μικρό παιδί εγώ, μέγαλος κι άσχημος αυτός

---πώς κάνεις έτσι;;-------

ςσσσ, μη θορυβείς με σπασμένα φτερά είμαστε αναγκασμένοι να ελέγχουμε τον ουρανό
...εσύ ,ο Μάρκο Πόλο και εγώ ο σκύλος......

ποιός σας το είπε

---Ο Χριστός αυτοπροσώπως

.
γκόλφι ο Μίλτος στην ραφή της μέσα αορτής

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



φανταστική γραφή και προς τιμή ενός μεγάλου ποιητή
δεν γνωριζόμαστε φυσικά
αλλά οι μετακινήσεις της δικής μου οικογένειας ήταν ταυτόσημες με του Σαχτούρη
μετά η στάση του σχετικά με τις σπουδές Νομικής όπου έκαψε τα βιβλία και πήρε την πένα
συμπτωματικά ήταν ακριβώς ίδια με την δική μου στάση όπου μετά 6 χρόνια δικηγορίας έκαψα τα βιβλια της Νομικής και άλλα τα χάρισα
αργότερα το ποίημα για την Φωκίωνος με είχε συγκλονίσει
καλοκαίρια 15 αυγουστο, διέσχιζα την πλατεία και μονολογούσα το δικό του ποίημα
..........για μένα είναι στα Ηλύσια Αθάνατος!


2011
από Άκλιτον









Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age Αλληλοδιαδοχές ----

~~~~14~~~~ Διαπερνώντας -μετά τον παγετό-τα δύσβατα και ακαθόριστα λόγω μεγάλου ὀγκου παγωμένης λάσπης,  καταπιαστήκαμε στην καταγραφή της ν...