Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

2022 απρίλιος






Οι δίδυμες φάσεις και το τέλος των εκλογών όπως οι λαοί το είχαν εφαρμόσει.
Δεν είναι απλό
Είναι βήμα σχεδιασμού των παγκοσμιοποιητών
Πρώτο βήμα στις ΗΠΑ
Δεύτερο βήμα με πολλούς αποδέκτες στην Γαλλία
Αλλωστε τα δίπολα φτιάχνουν την μέγγενη
Η Γαλλία ως η πλανητική χώρα της κουλτούρας παρέδωσε τον τίτλο στην παγκοσμιοποίηση
Δεν θα μείνει τίποτε όρθιο από τον άνθρωπο αν τους βγει
Οι φαντασιωμένοι δημοκρατίες και τα ρέστα ακούγονται ως ήδη εγκατεστημένοι στην πλειστόκαινο όπου από καιρό έχουν αποσυρθεί οι αριστερές, τα κεντρώα κόμματα και μαζί και οι liberals αλλα λόγω ψυχοπαθολογικής αλαζονείας δεν βλέπουν κουνούπια παρά μόνο υποφέρουν από κίτρινο πυρετο
άκλιτον
...........................................
Photo: Dan Burke

__________________________________________________________________________


Την Κυριακή των Βαγιώνε (ανωτάτη αρκαδική η λεξη)
θυμήθηκα τα κόμματα
που να βρίσκονται, τι κάνουν και πώς τα περνούν άραγε
Όχι οτι με πήρε ο πόνος
άλλωστε είναι δημόσια εκφρασμένη η γνώμη μου οτι εχουν αποτελέσει σκληρό πυρήνα της καταστροφής μας
και ακόμη μέσα μου στο δικό μου φαντασιωσικό τους έχω στείλει εξορία , πέρα από την θάλασσα Μπάρεντς με φυλάκιο ύψιστο τον Περσέα , αλλά να , ξέρετε σπάω πλάκα και έχω καιρό να γελάσω με δαύτους







Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

άκλιτον χρονολόγιον 10//5//2024

δεν θα σκοτωθούμε λόγω ήττας  αλλά από το σκοτάδι της μαύρης επικράτειας  που ορίζεται οτι  ο καθένας σώζει τον εαυτό του  αυτός που δεν θα ...