Τη δεκαετία του 1880 ο σκοτσέζος νομικός του φυσικού δικαίου [«φυσικό -δήθεν- δίκαιο»] James Lorimer εξέφρασε το ορθόδοξο δόγμα της εποχής, όταν έγραψε ότι η ανθρωπότητα διαιρείτο στην πολιτισμένη ανθρωπότητα, στη βάρβαρη ανθρωπότητα και στην πρωτόγονη ανθρωπότητα.
Η πολιτισμένη ανθρωπότητα περιελάμβανε τα έθνη της Ευρώπης και της Αμερικής, που είχαν το δικαίωμα πλήρους αναγνώρισης τους ως μέλη της διεθνούς κοινωνίας. Η βάρβαρη ανθρωπότητα περιελάμβανε τα ανεξάρτητα κράτη της Ασίας -την Τουρκία, την Περσία, το Σιάμ, την Κίνα και την Ιαπωνία-, που είχαν δικαίωμα σε μερική αναγνώριση. Και η πρωτόγονη ανθρωπότητα ήταν η υπόλοιπη, που ήταν απόβλητη από την κοινωνία των κρατών, αν και είχε δικαίωμα «φυσικής και ανθρώπινης αναγνώρισης».
Παρεπιμπτόντως αξίζει να σημειώσουμε ότι η διάκριση του Lorimer είναι στην πραγματικότητα η ίδια με εκείνη που κάνουν οι κοινωνικοί επιστήμονες σήμερα, όταν κάνουν διάκριση ανάμεσα στις σύγχρονες κοινωνίες, στις παραδοσιακές και στις πρωτόγονες.
Hedlley Bull
____________________________________________________
Και όμως επιμένουμε και πάλι, σε μεγάλο βαθμό να σκεφτόμαστε πως μπορούμε να κατανοήσουμε την Κίνα αξιοποιώντας απλώς τη Δυτική εμπειρία, κοιτάζοντας την μέσα από Δυτικά μάτια, χρησιμοποιώντας Δυτικές έννοιες. Εάν θέλετε να ξέρετε γιατί συνεχώς μοιάζουμε να κάνουμε λάθος για την Κίνα -οι προβλέψεις μας για το τι θα συμβεί στην Κίνα είναι ανακριβείς- αυτός είναι ο λόγος. Δυστυχώς νομίζω, πρέπει να πω ότι σκέφτομαι ότι η στάση απέναντι στην Κίνα είναι τυπική μιας ελαφρώς Δυτικής νοοτροπίας. Είναι κάπως αλλαζονική. Είναι αλλαζονική υπό την έννοια ότι νομίζουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι, και επομένως έχουμε το παγκόσμιο μέτρο. Και δεύτερον, είναι αδαής. Αρνούμαστε να εξετάσουμε το θέμα της διαφοράς... η Δύση θεωρεί τον εαυτό της ως πιθανώς την πιο κοσμοπολίτικη από όλες τις κουλτούρες. Αλλά δεν είναι. Με πολλούς τρόπους, είναι η πιο τοπικιστική [επαρχιώτικη] γιατί για 200 χρόνια, η Δύση ήταν τόσο κυρίαρχη στον κόσμο που δεν χρειαζόταν στην πραγματικότητα να καταλάβει άλλες κουλτούρες, άλλους πολιτισμούς. Γιατί, στο κάτω κάτω, θα μπορούσε με τη βία, αν ήταν απαραίτητο, να επιβάλει τον τρόπο της. Ενώ αυτές οι κουλτούρες -στην κυριολεξία ο υπόλοιπος κόσμος στην ουσία- που ήταν σε ασθενέστερη θέση, σε σχέση με τη Δύση, εξωθήθηκαν να αντιληφθούν τη Δύση, γιατί η Δύση ήταν παρούσα σε αυτές τις κοινωνίες. Και ως εκ τούτου, είναι εκ του αποτελέσματος, πιο κοσμοπολίτικες με πολλούς τρόπους απ΄ότι η Δύση.
Martin Jacgues
__________________________________________________
Η Δύση δεν υπάρχει πια. "Δύση" ήταν το αντικομμουνιστικό στρατόπεδο (διαφορετικά Ιαπωνία και Ν. Κορέα δεν θα ανήκαν στη "Δύση"). Όσοι –και κυρίως οι κοσμοπολίτες "αριστεροί"– θεωρούν ότι η συνοχή της Δύσης στηρίζεται απλώς στις κοινές της αξίες είναι πολιτικά και ιστορικά αφελείς. Οι κοινές αξίες καθεαυτές δεν δημιουργούν κοινά συμφέροντα –το αντίθετο, ναι, μπορεί να συμβεί– ούτε εμπόδισαν ποτέ τις αιματηρές συγκρούσεις μεταξύ χριστιανικών ή φιλελεύθερων λαών. Το πολιτικά σημαντικό ερώτημα είναι: τι εννοούμε όταν λέμε δυτικός προσανατολισμός και τι μπορεί να σημαίνει δυτικός προσανατολισμός για τη Γερμανία αν η Δύση διασπαστεί και η Γερμανία χρειαστεί να επιλέξει π.χ. μεταξύ ενός ευρωπαϊκού χώρου και της φιλίας με τις ΗΠΑ ή, αντίστροφα, εάν η ευρωπαϊκή ενοποίηση γίνει υπό προϋποθέσεις που η πλειονότητα του γερμανικού λαού θα απέρριπτε; Διότι η ώρα της αλήθειας θα σημάνει όταν θα χρειαστεί να γίνει κατανομή όχι πλέον των ωφελημάτων της ευημερίας αλλά του παθητικού και των χρεών.
Παναγιώτης Κονδύλης
_______________________________________________________________________
Οι ΑΠΕ μπαίνουν για να πουν το "ναι" οι "Ευρωπαίοι" σε αυτή την διασύνδεση. Έτσι λαδώνονται οι Γερμανοί, με το να αγοράζεις τις απούλητες σαβούρες τους.
archaeopteryx
3. Η αντλησιοταμίευση (ασύμφορη, αλλά ψάξτε το εάν θέλετε, είτε στην Γερμανία είτε στο ΕΜΠ) είναι το λάδωμα του ντόπιου επιχειρηματικού κόσμου που έχει μπουλντόζες και μια ζωή το μόνο που ξέρει να κάνει είναι χωματουργικά.
archaeopteryx
Έτσι λαδώνονται οι Γερμανοί, με το να αγοράζεις τις απούλητες σαβούρες τους.
archaeopteryx
___________________________________________
Η Μνημονιακή Σταθερότητα
Σταθερότητα είναι........
Η κατάργηση του κοινού συμφέροντος.
......
Το κοινό συμφέρον ΔΕΝ είναι ουτοπική αερολογία.Είναι οι θεμελιώδεις μηχανισμοί
στούς οποίους μια κοινωνία εμπιστεύεται τη σύννομη λειτουργία της.
Σταθερότητα είναι.......
Η κατάργηση της δημόσιας παιδείας,με σκοπό την απόλυτη
ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ των παιδιών μας.
Σταθερότητα είναι.....
Η συνέχιση της συγκεκριμένης ανάπτυξης,που αφορά μόνο αυτούς που κερδίζουν
Δηλαδή,αφορά τους μεγολοεργολάβους και τα τραπεζικά ιδρύματα που έχουν
επενδύσει στη συγκεκριμένη εξέλιξη.
2013
Το "έδοξεν τη Βουλή και τω Δήμω"(νομοθετήθηκε από την Βουλή)........
που επικύρωνε τον Νόμο στό όνομα του ανθρώπου ,έχει αντικατασταθεί,στην υπο εκκαθάριση Ελλάδα από πράξεις νομοθετικού περιεχομένου,που παρακάμπτουν την Βουλή....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου