Το κείμενο που ακολουθεί εγράφη το 2014, όπου με ένταση μελετούσα τα συμβαίνοντα και με την ίδια ένταση συγκρατούσα την ωραιότητα της ελληνικής γης , διαπράττοντας το σπαρακτικό λάθος ότι το θέμα της ομορφιάς αποτελεί θώρακα και λόγχη ..............
Το συνειδητοποίησα λίγο αργότερα, οτι η προσέγγιση αποτελεί λάθος......πένθησα , οίμοι ξεχείλισαν από τα μάτια μου και αναποδογύρισα σε άλλες μοίρες την υπόθεση νοητική αντίσταση
Για να περιγράψω τα τοπία που για μένα ήταν στα σπλάχνα μου μια βραχογραφία έδωσα όρκο στον πεζό λόγο ως ιερό λόχο περιγραφών
----------τέλος πάντων υπερβολική αλλά τι να κάνουμε
σ αυτόν τον κόσμο ζούμε και οι υπερβολικοί
το 2014
Επειδή στα οπτικά μου νεύρα και στους εγκεφαλικούς νευρώνες ρέει η ωραιότητα της ελληνικής ψυχής και επειδή εκπέμπει την πολλών φωτονίων χαρά, ανταποδοτικά στο φως του ήλιου
και επειδή αντί μνημοσύνου στην πρόσφατη επίθεση των απάνθρωπων συμφερόντων στα Γεράνεια απαντώ με απόδοση τιμών στην μάνα μας Γη και στα παιδιά μας ότι τα Γεράνεια Όρη θα ξαναλάμψουν, σας αφιερώνω φίλοι το κάτωθι ως όρκο πίστης
ΠΕΖΟΠΟΡΟΙ
μαζί κι οι στιχοπλόκοι
φρουρά των ποιητών στην κεφαλή
Στις κορφές υφωμένοι οι βράχοι
οι κλασσικοί
Ξιφουλκείτε "στάχυν σπάθη"- "κολούων φασγάνου"
συλλέκτες ονείρων σε κοίτες χαμοκλάδων
γεννήτορες των νέων βλαστών
Απομείνατε εσείς
με την νευρική ύστερη γραφή
κι εμείς "αναγνώσται"
Δραπέτες της γυάλινης έρμης βουνοπλαγιάς
στέρφα πρανών ανθοφόρων
κενοτάφιο ερώτων
πάνθεον των ωραίων κοινών δεσμών
Χρίζω εσάς αρχηγούς και στρατηγούς
Εμάς στρατιώτας με άστρα ραμμένα φρύγανα
όπου στην ελάχιστη εξοχή της μορφής μας ξεπροβάλλουν θυμάρια
Μέλλοντα ανασαίνουμε
με μέλλοντα εξόριστο
Τόσο ωραίον
Τόσο εύμορφο
Άξιζε όλο το γεννοβόλημα
την ελάχιστη θέα
και την απροσδιόριστία με φυτρωμένη
στα σπλάχνα της ....
του ανθρώπου την θεμελιωμένη
βεβαιότητα.......
Πηγή "άκλιτον"
ΑΣ--2014
------------------------------------------------------------------
σήμερα θα λιντσαριστεί ο όρκος μιας άσημης γραφέως
σας τον παραδίδω λοιπόν
με οίνον και ευχή
....στην ευψυχία σας....
________________________________________________________________________________________
Εαρισμός......! Ομηρική λέξη που χρησιμοποίησε ο Αλ Παπαδιαμάντης για τον έρωτα.
Ερως, ομοιάζων με Εαρ με Άνοιξη ή ο διερχόμενος το Εαρ..
Λέξεις σπάνιες, ριπές της μνήμης
ως φωνές ασυρμάτου
ως υπερβάσεις της απόγνωσης
ή ανάποδα;;-
Ερως και εαρισμός, ΄Εαρ και ερωή= ορμητική κίνηση, φορά, πόθος.
------------------
ph Cyrille Druart
_________________________________________________________________
αυτογνωσιακό
Η υπερέκθεση είναι αντιπαθητική
και αλήθειες να λες είναι σα να μην τις λες
______________________________________________________________________________________
(...) Δεν έχει απομείνει τίποτε για να προπαγανδίσουμε / τίποτε δεν μπορούμε πια να θυμηθούμε - για το καλό μας...(Θωμάς Γκόρπας)
____________________________________________________________________
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΓΗ
(από το Αρετή ΚΑΙ Τόλμη)
Σέ ἕνα κόσμο σταθερᾶς φλυαρίας καί μακροσκελῶν συζητήσεων στερουμένων νοήματος, εἶναι ἀναγκαῖα μιά παῦσις προκειμένου νά ἐπιτραπεῖ ἡ ἔμπνευσις σοβαρότητος. Διατάσσω: παύσατε τήν μηδαμινότητα μεγαλειωδῶν δηλώσεων.
Ὑπό τάς σημερινάς συνθῆκας εἶναι δύσκολον νά σᾶς μεταπωλήσω ἀκόμη ἕναν πατριωτικόν πόλεμον. Δέν ὑπάρχουν σημαῖαι, λάβαρα, ἐλπίς, δόξα, ἐπευφημίαι εἰς τούς διαδρόμους διεθνῶν ὀργανισμῶν, ἡγέται ἀλληλοσυγχαιρόμενοι, αἴσθημα ἐλευθερίας. Διατάσσω: παύσατε τήν ἀνάκλασιν τῶν ἀνησυχιῶν τῶν μέσων μαζικῆς παραπλανήσεως, μονομέρεια καί ὑποκουλτούρα.
Αἱ εὔποραι τάξεις χορηγοῦν ληγμένα παυσίπονα σέ ἑκατομμύρια ἀνθρώπους τούς ὁποίους ἀρχικῶς παγίδευσαν σέ ζωές δίχως ἰδιαίτερο νόημα καί στή συνέχεια ἐγκατέλειψαν στό μηδενιστικό τους πεπρωμένο. Ἑκατομμύρια ἀναζητοῦν ἀπόδρασι. Ἑκατομμύρια ἀπόβλητα ἀπό μιά κοινωνία ἡ ὁποῖα ἐκθιάζει τό μεγαλεῖο, τίς ἀνέσεις καί τήν πολυτέλεια, τά ὁποῖα εἶναι εἰς θέσιν νά ἀπολαμβάνει κανείς μέσα της, καί συγχρόνως ὑποτιμᾶ καί ἀτιμώνει. Διατάσσω: παύσατε τήν χρῆσιν μεγεθυντικῶν φακῶν ὅταν ἐξετάζετε τό ἰδικόν σας μαρτύριον.
Ἡ ἀνθρωπότης δέν εἶναι σκληρή. Εἶναι ἁπλῶς ἀνθρώπινη. Ἐπιζητεῖ τήν οἰκειότητα ἀλλά στήν πραγματικότητα δέν ἐνδιαφέρεται γι’αὐτήν. Λαχταρᾶ τήν οἰκειότητα ἀλλά δέν εἶναι ἐξοπλισμένη γι’ αὐτήν. Οἱ ἄνθρωποι ἀπεχθάνονται τάς ἰσοτίμους σχέσεις. Προτιμοῦν τάς ἰεραρχικάς σχέσεις, ὅπου κάποιοι εἶναι ἀνώτεροί των καί ἄλλοι ὑφιστάμενοί των. Δέν θά μποροῦσε ἄλλωστε πραγματικά νά γίνει κάτι χωρίς κάποιος νά ἔχει τήν ἐπιχειρησιακή εὐθύνη. Διατάσσω: παύσατε τήν τυφλήν ὑπακοήν είς τήν ἀνωτερότητα τοῦ κέρδους. Ἀναζητήσατε τήν σταθεράν τῆς τελειότητος εἰς τήν ἔνδειαν τῆς ἁπλότητος.
Ἐπῆλθεν τό τέλος τῆς συνειδήσεως. Τό τέλος τῆς συνειδήσεως εἶναι μία ἀπαίσια κατάληξις. Στήν ἔρημο δεν ὑπάρχει καμμιά ἀνησυχία διά τήν συνείδησιν. Ἡ συνείδησις ἐπιστρέφει μετά ἀπό ποιός γνωρίζει πόσες μοναχικές περιπλανήσεις καί ἀφοῦ ἔχει ξεθάψει τά ἴχνη τῆς ἀρχικῆς της ἀναχωρήσεως. Ἡ συνείδησις γνωρίζει τάς διεργασίας τῆς ἐξαπατήσεως, τῆς ἀχαριστίας, τοῦ ἐγωϊσμοῦ, τῆς ἀνοησίας. Διατάσσω: ἄμεσος καί ἀμετάκλητος ἐπανασύστασις τῆς συνειδήσεως εἰς τήν προτεραῖαν της αἴγλην.
Paul Celan (μετάφρασις Γιῶργος Καρτάκης)
κάνει τήν διαφορά τό χρῶμα:
πρέπει νά εἶναι μιά
γοητευτική μορφή μιά ἀκέραια
πλήρως
διαρθρωμένη
μέ μιά κληρονομιά καθορισμένη
Διατάσσω: ἐξερευνήσατε τά ἀτέρμονα δίκτυα τῆς ὑποβαθμίσεως καί τῆς ματαιοδοξίας, τῆς σκληρότητος καί τῆς δυσαρεσκείας, τοῦ παραλογισμοῦ, τῆς αὐταρεσκείας, καί τῶν σκοτεινῶν αἰσθημάτων προτοῦ ἀναζητήσετε τήν σωτηρίαν εἰς τήν Δευτέραν Παρουσίαν τῆς γραφῆς, προτοῦ ἀναζητήσετε τήν ἀποκάλυψιν τοῦ μοναδικοῦ πράγματος ποῦ ἔχει σημασίαν. Τήν μετάβασιν ἐκ τῆς γνώσεως εἰς τήν σκέψιν.
Ἀπαλλάσω τῆς αἰωνίας των σιωπῆς: Νικόλαον Καροῦζον, Μιχαήλ Κατσαρόν, Κωνσταντῖνον Καβάφην, Ἀλέξανδρον Παπαδιαμάντην…
Διοικητής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου