Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

Akliton New Age Η Ναυσικά στους Έρμονες (2019)




" Η μανόλια της Στεφανίας"

" συννεφιά χλώμιασε τα χορταράκια
κέδροι ασάλευτοι βιγλάτορες
το μονοπάτι χνάρι της Ναυσικάς
ένα μαντήλι στο χώμα πεσμένο καθαροπλυμένο από
τους Έρμονες
η Πελαγία ορμησε στην καταιγίδα και την είπαν αγία
η Στεφανία αλαφροπάτησε, τινάχτηκε η σκόνη από τα χαμομηλάκια,
Κέρκυρα στο δείλι πεπλοφορούσα
μες στα πελάγη κρύβεται
μη δει κουρσάρος το αμήχανο κάλλος και με άπληστα χέρι την κουρσέψει και χαθεί η αιώνια νιότη,
η ρώμη και το θάρρος
του ναυαγού Οδυσσέα που αν γίνουν ξένες οι θάλασσες
το ευρύ του στέρνο με μανία θα πνίξουν
και ο νόστος-τοτε- για πάντα χαθεί
η Στεφανία βουτά τις πατούσες
το νερό γέμισε θέρμη
η συννεφιά κουράστηκε
σεντόνι λευκό απλώθηκε
η Κέρκυρα πριν νυχτώσει, με φιλί λυγερής μυρτιάς σκύβει να δει την θάλασσα μέσα από το ασημένιο μονοπάτι
η χλωμή συννεφιά χρωματίστηκε από τα έκλπηκτα δικά μας μάτια
στην Κέρκυρα
την γη της Ναυσικάς
την χώρα των Φαιάκων"
απόσπασμα από Α Σ
φωτό Αγία Πελαγία 2019 Ιούνιος

.................................................................
ένα άλλο απόσπασμα


"Η Μανόλια της Στεφανίας"

" Ξημερώματα, βουή, η πράσινη γη ανταριάζει
Βελόνες πάχνης λογχίζουν τα βλέφαρα
Πετούμενα, κοτσύφια, κορυδαλοί φασιανοί, τραγουδούν με λεβάντε.
Αλάφιασε η κερασιά,
ανάσκελα δροσίστηκε το φυλλαράκι
Η μανόλια, ταράχτηκε κι απάντησε με το άνθος της αυγής
στην Κέρκυρα
τη Γη της Ναυσικάς και στου Αλκίνοου το νησί.."

απόσπασμα

...........................

είμαι κουραστική για τους άλλους εαν φιλοξενηθώ σε τοπίο που με ξεσηκώνει

όλοι μιλούν για τα ανθρώπινα τα καθημερινά κι εγώ είμαι σε μέθη κάλλους σε άλλους δρόμους και άλλες ατραπούς

η Στεφανία (χιλιοαγαπημένη μου ξαδέλφη) με κάλεσε στην Κέρκυρα και έγραψα καμιά δεκαριά κείμενα

είμαι κουραστική με την φύση μου αυτή την πλανεύτρα αλλά την τόσο για τους άλλους περίεργη

άκλιτον




Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Παλαιότερα Χρονολόγια

2023 Ο έσχατος αποχαιρετισμός στην πόλη μου δανειζόμενη την φωνή ενός παιδιού ... Άγιος Παντελεήμονας σήμερα ..... Β ο ή θ ε ι α....σκοτώνου...