Σάββατο 15 Ιουνίου 2024

AKLITON NEW AGE

ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ το 2018




ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
Αδύνατον να λησμονήσω
Αδύνατον να αποσυντεθώ
Αποτελούμαι από άπειρα των συλλαλητηρίων μόρια
Αδύνατον να υπογράψω οτι εγώ δεν είμαι εγώ
Αδύνατον να υπογράψω και για τον προηγούμενο από μένα νεκρό
Το όνομά μου είναι φτιαγμένο από του χρόνου την οργή, πυρωμένο στα συλλαλητήρια, φυλαγμένο και παραδομένο στου μέλλοντος τα αποθετήρια

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

________________________________________________________________________

2017



Θέα και Κάλλος.
Αρκεί να κρατήσουμε ακέραιους τους εσωτερικούς αισθητήρες
και να απομακρύνουμε την ακόρεστη α-σχήμια
που καταβροχθίζει την δυνατότητα να δούμε το ωραίο και το κάλλος.
Η αναγνώριση, της ομορφιάς και η δυνατότητά της θέασης , αποτελούν
"σημερινό επαναστατικό καθήκον"
-------------------
έργο Παύλος Σάμιος
Pavlos Samios

______________________________________________________________________________

2016



Εάν δεν υπήρχαν οι όροι «αριστερά-δεξιά», οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα μπορούσαν να ψελλίσουν λέξη, πολιτικά. Ούτε ουσιαστικές θέσεις, ούτε τοποθετήσεις, ούτε επιχειρήματα. Τίποτα.
Κι έτσι μιλάνε ως οπαδοί μιας ομάδας με σκοπό το στενό ατομικό συμφέρον τους

Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ύπαρξη

Σα να είναι καράβι της γραμμής και να πλέει στο μαύρο Στο βάθος σα να μου φαίνεται ένα φως Το κρατά ένας ή πολλοί;;; ..........μάλλον ο αγέρ...