Τρίτη 9 Ιουλίου 2024

Akliton New Age Χρονολόγια Παλαιότερα







Νύχτωσε στο στρατόπεδο των ταπεινών εξόριστων της ανθρωπότητας μετασχηματισμένης σε θηρευτή τούτα τα μαύρα χρόνια
.......................................................
Πάμε να ανακατέψουμε την τράπουλα
Αφησέ με να κόψω Θα κόψω με κόλπο κλεμμένο από την Παλμύρα
Θα με πείς Ζηνοβία και θα θαυμάσεις την αναποδογυρισμένη των χαρτιών αλληλουχία
Μπορεί να στρώσω ζατρίκιον της Τροίας
Το θυμάμαι απ΄έξω στρίβοντας τον καρπό μου να σώσω τον ιδιοφυή από την αδικία
άσωστος στο πέλαγος πλέει ακόμα
Θα τρίψω κάρβουνο με στοίχημα νίκης στον μουτζούρη
Θ απλώσω το κάρβουνο στη δική μου μούρη
Με νίκησες
Δες με
.......Κάηκα
Βρέχει στην αυλή των ταπεινών
Ενα αγιωργίτικο ποτήρι μαζί με ρόγες που μοιράστηκα με το κοτσύφι
Πηκτό σκοτάδι στην αυλή των ταπεινών
λυγισε ακόμη και την σιδεριά στην πόρτα
σε μπουκαπόρτας μοχλό παγιδευμένη
η καρδιά των σιωπηλών
άσωστη στο πέλαγο πλέει
2020
................................................................
Πηγή: ΑΣτάικου
..................................................................
φωτό φωτό Lilo Raymond, Table, Rome: still life with grapes and wine glass, 1975

_______________________________________________________________________




Ἀκλιτον .....να μου γράφεις , ακούς;;
Να μου γράφεις
Ακόμη και στο τρόλει πριν πας στη δουλειά
Για την ματιά όταν δεις μια πλάτη που σαν άνεμος την καταπίνει η σκιά
Εστω σκουντώντας στο άψυχο κορμί κάποιου που κείται δυό μέρες διαγώνια στην Πανεπιστημίου και το βλέπεις μόνο εσύ
Στην αγωνία του απέναντι ή του όποιου άλλου που περιμένει στην ουρά στην τράπεζα και σκέφτεται πού να πάει για καφέ να σκεφτεί το μαχαιρωμένο μέλλον του αν τον βγάλουν από την λεγόμενη ηλεκτρονική πλατφόρμα
Αν του δώσουν τα ελάχιστα που δικαιούται, τότε χαράζει ένα γέλιο σα και του μελλοθάνατου που σήμερα δεν τον πήραν για εκτέλεση
Να μου γράφεις αν σκαρφάλωσες στην Δίρφη και είδες καράβια με ελληνική σημαία και δεν ήταν καμουφλαζ εχθρικό
Να μου πεις γι αυτή τη δική σου φίλη τις ασκήσεις που κάθε πρωί έκανε-έχοντας ένα ευρώ- και ξαλάφρωνε γιατί θυμόταν την αυστηρη νηστεία και θα πήγαινε λόγω άσκησης πεζή στους Αμπελόκηπους για μια συνέντευξη για μια μικρή δουλειά
Μη ξεχάσεις να μου πείς για τον μικρό ελάχιστο γραφιά που όμως καλά έγραφε και τον έδιωξαν επειδή είπε τη γνώμη του για όλα τα ζητήματα
Μη μου γράψεις αν έβαλε για σεντόνι την τελευταία του γραφή στο φύλλο και με ένα γέλιο ουράνιο τον βρήκαν νεκρό.....
Να μου γράφεις πάντα
Χωρίς αποστολέα , δίχως ταχυδρομείο ... μπορώ και διαβάζω τις γραμμές, πριν τις γράψεις
Κάτι σαν Χρονολόγιο 08/07/2021
άκλιτον

____________________________________________________________________________________



Το επεισόδιο έληξε
Απεχθάνομαι τα πολλά λόγια
Β Μαγιακόφσκι
-----------------------------------------

2024, δεν υφίσταται επεισόδιο που εννοιολογικά εμπεριέχει ταραχή και βία
στην δική μου περίπτωση υπεισήλθε η προσωδία και με κατέβαλε η αμηχανία
οι προσωδίες είναι άληκτες

______________________________________________________________________________________

Ματριξ είναι η θηριωδία να καταπίνεις τον ουσιαστικό σου εαυτό επειδή χειραγωγείσαι οντολογικά στα δικά τους καταχθόνια σχέδια



Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ύπαρξη

Σα να είναι καράβι της γραμμής και να πλέει στο μαύρο Στο βάθος σα να μου φαίνεται ένα φως Το κρατά ένας ή πολλοί;;; ..........μάλλον ο αγέρ...