Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024

1//8//2024








...πάλι καίνε την πατρίδα

μας σκοτώνουν, ρίχνουν στο ψαχνό 

ομως δεν θα κλάψω 

δεν θα ξοδέψω τις δυνάμεις μου  παραδομένες σε πίκρα 

κατέβασα το καριοφίλι από το πατάρι

το γυαλοκοπάω 

το κρεμώ στο προσκέφαλο λίγο πριν με πάρει ο ύπνος 

ψάχνω τα βόλια 

βάλθηκα να δώσω ονόματα σε δαύτα 

.........ετσι για την ψυχή μου την αλήτικη 

καμία ήττα δεν θα μείνει άκλαυτη 

θα μπουμπουνά το τουφέκι του παππούλη μου 

θα πάω στον γυμναστή 

στον Μητροπέτροβα, να με διδάξει 


τελευταία τον μελέτησα σ ενα γραφτό 

δεν είναι τυχαίο 

τίποτε σ εμένα δεν ήταν τυχαίο και το ξερα 

με μια προσευχή στον προσωπικό μου Άγιο, τον Αη- Δημήτρη 

του ζήτηξα την νηφαλιότητα να την εκάνει παραζάλη 

να βαρώ σαν μηχάνημα καινούριο 

ετσι για την αλητεία 
για τα παιδιά μου 
για τα γονικά μου
για την λατρεμένη μου  Πατρίδα 
και για σένα ............................

λογοτεχνικό χρονολόγιο 1 //8//2024

νεα συγγραφή από εδώ και πέρα 

_____________________________________________________________________


φωτό Υδρα





Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Παλαιότερα Χρονολόγια

2023  μην σπρώχνεστε να υμνήσετε τα κόμματά σας δε βλέπετε ότι είναι ο απαραίτητος σκώρος των οστεοφυλακίων τους;; μην υμνείτε τους σκώρους ...