Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024

AKLITON Literature





Χρώμα ανάλεκτον
εγώ την παρακάλεγα να σκύψει
να ψιθυρίσω δυο -τρεις λέξεις
κι αυτή σήκωσε τα φύλλα
πρόσωπο ολόδροσο
χρώμα ανάλεκτο
μορφή ασκητική
σε προσευχητάρι μαβί
αχ ελιά μου
πότε σταυρός
πότε χυμός
κι άλλοτε στασίδι σε χρώμα ουρανί
ελιά ριζωμένη για τα καλά
στην εξοχή της λίμνης Κουρνά
άκλιτον 2019

________________________________________________________________________




Πρωτοβρόχια :
ο κόσμος με ποιήματα
στεγνώνει .
Μπορεί αυτός ο κόσμος
να είναι ένα λάθος
αλλά οι κερασιές ανθίζουν
Κομπαγιάσι Ίσσα (1763-1827)

_______________________________________________________________



στην έμπνευση δεν ήμουν εγώ μήτε και εσύ ήταν ο τρίτος που δημιουργήσαμε μαζί
κι ήταν ουρανοκατέβατη αστραπή
ομίχλη με ευκρίνεια

άκλιτον

__________________________________________________________________________________



Rubaiyat/Τετράστιχο του Ομάρ Καγιάμ]
Τα άστρα με τη δική μου παρουσία τίποτα δεν κέρδισαν·
η αίγλη τους δε θα φουντώσει με τον δικό μου ξεπεσμό·
και μάρτυρας τα αυτιά μου, κανένας δεν μπόρεσε να μου πει·
γιατί ήρθα κι έφυγα από εδώ

____________________________________________________________________________


Ανάμεσα στα κόκκινα άνθη της δαμασκηνιάς
στεγνώνει η γάτα η βρεγμένη.--- Χαϊκού του Kobayashi Issa----
οικία στα Χανιά

Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Παλαιότερα Χρονολόγια

2023  μην σπρώχνεστε να υμνήσετε τα κόμματά σας δε βλέπετε ότι είναι ο απαραίτητος σκώρος των οστεοφυλακίων τους;; μην υμνείτε τους σκώρους ...