Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

AKLITON Επίλογος Χρονολογίων Μυθοπλασίας




.............στάσιμο και ξυλάρμενο το σκαρί μανταρισμένο στην Τροία

και η ακοή να κτυπά με τον ρυθμό της θάλασσας πλευροκοπώντας τα πλαϊνά του 

ο Αριστόμαχος μηχανευόταν τις διαδρομές που θα τον έφερναν στο τόπο του και στο σπιτικό του 

...........εγώ σαν ένα σκυλί δαρμένο με ένα κατεβατό μηνύσεις σε βάρος του Βασιλέα αρχηγέτη των Αχαιών ...εγώ η πιστή γραμματικός 

σε ύπτια στάση στην πλώρη με καλοφτιαγμένο στριφτό φύλλο από φοίνικα και γέμιση από θυμάρι 
φουμάριζα τα αρώματα από τα σπλάχνα της πατρίδας 

τόσοι άντρες και γενναίοι και στο τέλος κατάλαβα οτι μόνο του λόγου μου υπέφερα από σπαρακτική αγάπη για την πατρίδα 

ο Βασιλεύς είχε παραβεί τα πάντα 

λίγος ο χρόνος  ζωἠς με τέτοιο τραύμα 

ένας κυματισμός δυνατότερος κτυπούσε τα πλευρά του σκαριού έτοιμου να κοπεί στα δύο

στ ανοικτά της Λακωνίας 

το μεσημέρι μας έκαιγε και εμένα η σκέψη μου στρόβιλος είχε αλλάξει 

σηκώθηκα με βήματα αργά και τράβηξα τους παπύρους με τα κείμενα και τις πομπές του Αχαιού 

έκοψα τα φύλλα και ένα ένα τα καρβούνιασα 

< αν δεν το κάνω δεν θα φτάσεις εσύ εκεί που ποθείς Αριστόμαχε>..είπα 

τελείωσα 

ξάπλωσα για λίγο να συνεννοηθώ με το μέσα μου 

ὀρμησε η κοσμική σκόνη με επεισόδια περασμένα , τωρινά και μελλοντικά 

δεν είχα παρά να αποπλεύσω και να παραδώσω στον Αριστόμαχο το καϊκι 

πλευροκοπήσαμε σ ένα φυσικό μουράγιο 

χωρίς την παραμικρή  προμήθεια 

ποδέθηκα τα σανδάλια 

ακούμπησα στην πέτρα που δεν ήταν σταθερή 

ευτυχώς , με κράτησε 

χαιρετηθήκαμε σαν τους ναύτες στο μπάρκο 

και απήλθα 

μπροστά μου ένας δρόμος σύριζα στην άκρη της γης 

ήταν ένας τέλος για μένα αλλά μια αρχή για άλλους 

Εγώ, ο γραφεύς Μυκηνών, ακόλουθος στον Τρωϊκό και υπό διωγμό από τα γεγονότα 

ειλικρινά δεν είχα άλλο τρόπο που θα έφερνε κάτι καλό στις Μυκήνες.

ΤΕΛΟΣ


https://youtu.be/1SJdWWJRHrs?si=M-1J4omSyCZ1_KOq

https://youtu.be/tV2SNfW_xVQ?si=GNH6kDGwJlJoEG4K

https://youtu.be/VrRfz5ef-PQ?si=2ud13dgS_mpJ0giG


Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Παλαιότερα Χρονολόγια

2023  μην σπρώχνεστε να υμνήσετε τα κόμματά σας δε βλέπετε ότι είναι ο απαραίτητος σκώρος των οστεοφυλακίων τους;; μην υμνείτε τους σκώρους ...