Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024

AKLITON Χρονολόγια 17//9//2024





............της Άγάπης

Ο Θεός είναι Αγάπη

Εκδηλώνει την στοργή και την ευσπλαχνία του φανερώνοντας την Δημιουργία του στά έμψυχα Δημιουργηματά του

Ο απόμακρος και αδιάφορος να δει το Ολον αδυνατεί να δει και τον εαυτό του

Η χαρά του ανθρώπου είναι η ολοφώτεινη ματιά του σε ότι τον περιβάλλει μέσω της Ατελεύτητης Θεϊκής Ματιάς.

Οι δύστυχες στιγμές σε αλληλοδιαδοχή με τις όμορφες δέχονται την Θείαν Χάριν!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



΅.............της Ελπίδας

εμένα οι καταιγίδες από εδώ και πέρα μου αρέσουν

επίσης τα ξερόκλαδα που την άνοιξη θα μπουμπουκιάσουν

ακόμη το βήμα ενός άγνωστου που μέσα μου είπα πώς ήταν το δικό σου

το μινύρισμα μιάς καρδερίνας στο απέναντι μπαλκόνι

-----πηγαινοέρχεται στην κεραία μιας τηλεόρασης

μου αρέσει μια απαίσια φυλακή που μπορεί κάποιος να φανταστεί τον τόπο μετά την φυλακή

~~~~~~



...............της Σοφίας 

τι εννοείτε για να μπορέσω να δώσω μία απάντηση;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ανάρτηση από την εποχή του πειράματος κόβιντ όπου ο κόσμος μου έσπασε σε μύρια κομμάτια
οι δικοί μου δεν ήταν δικοί μου και οι φίλοι δεν ήταν οι φίλοι

2021

της Αγάπης σήμερα
λιγνή και λεπτεπίλεπτη υπενθύμιση
καναρίνι σκάσε
σ ακούει μόνο ο μπόγιας
όσοι γιορτάζουν από μένα θερμές ευχές .

____________________________________________________________________

...της Αγάπης

στην Μνήμη του Πατέρα μου και της Μάνας μου

https://youtu.be/F5TJ1lIoR_I?si=aZGazLkQaPwaMUdX

https://youtu.be/VZBEAI4_tBQ?si=eL6zTBasUWGmV809

Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

2019

στο μέλλον θα απεργούν τα ρομπότ Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου