Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

AKLITON Ωϊμένα !!! και μας




καρδιές μου σύρμα , κρυφτείτε
έρχονται οι χείριστοι ντυμένοι παπύρους πτυχίων
και διδακτορικών
Ωϊμας !

_____________________________________________________________



2023 

τελευταίες μέρες μου επισημαίνει το φέις οτι εχω παραβεί τους κανόνες και με κατεβάζει χαμηλά
αν φανούν οι δημοσιεύσεις μου σ έναν μόνο
να το ανακοινώσει για να ξέρω που μ έχουν πάει
το επόμενο βήμα είναι να βρεθώ στα περιθώρια του φέις
θα χαρώ να βρεθούμε πολλοί και να τα λέμε όπως θέλουμε
έτσι γιά την τιμημένη αλητεία μας

_______________________________________________________________________



2022


Από την οργή στο μοιρολόι και στο ανακάτεμα καμία συνοχή
Δεν λέμε να στρώσουμε

______________________________________________________________________________________





Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

2018

Στην επόμενη φάση πάλι οι τράπεζες ξανά το χρηματιστήριο νασου και οι αγορές τσουπ και τσα τα νέα μέτρα..... την κατάρα μου νάχουν ! και &q...