Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

AKLITON Χρονολόγια παλαιότερα







2022

Τι Διαζύγιο .....

Κύλησε εν ειρήνη η 1η μέρα μου διαζυγίου,με την έννοια ...λαός...
Παραμένω αναπόσπαστο στοιχείο της Ελληνίδας Ψυχής υπερασπιζόμενη την πατρίδα μου και τους ανθρώπους εμφορούμενους από αγάπη, για την Ελλάδα, την Γνώση, την Αλήθεια τις αρχές που διακρίνουν τον άνθρωπο.
Μερες χαράς μετά το διαζύγιο άρα μπορώ να λέω οτι θέλω και να με δικάσουν μόνο τ αηδόνια και τα πετούμενα του πλανήτη Γαία

Την σύνταξη του αιτήματος της συνέταξα μόνη μου
Εξέθεσα τους λόγους και την αιτιώδη συνάφεια που με οδηγούν στο διαζύγιο
Επειδή ο λαός απιστεί στην ιστορική του δανεική εκ Θεού ψυχή
και η κλονισμένη μου συναισθηματική κατάσταση επιδεινώθη
Γι αυτό το λόγο πετούμενα ουράνια και δίκαια απαλλάχτε μες από τον γάμο τούτο
Δεν ζητώ ουδέν οικονομικό στοιχείο για την επιβίωσή μου
Ουτε τα πνευματικά μου δικαιώματα με συγκινούν
Οθεν, χωρίζω αμετακλήτως

Ησυχία στα ανώτερα πατώματα
Ετριξε ἐνα αετός
...........που βρέθηκε, παράξενο

Εξήλθα από το ιδεατό δικαστήριο έμπλεη χαράς και αμετάκλητης απαλλαγής

όρκος στην πατρίδα μου ελλάδα την χρυσοφόρα αλλά εν φυλακή _ευρισκομένη

____________________________________________________________________________________________________
φωτό Χανιά σήμερα τ απόγευμα

____________________________________________________________________________________________________




2020

επειδή οι σύγχρονες εχθρικές επιδρομές είναι διαφορετικού τύπου ως προς την μορφή απαιτείται κι η δική μας αντίσταση να εμβαθύνει στο φρόνημα και να μην υποχωρεί όσο αναγνωρίζουμε τις νεες (αλλά παλαιότατες επί της ουσίας) τακτικές των εχθρών
για παράδειγμα --βρισκόμαστε απέναντι σε αλλεπάληλες εχθρικές πράξεις , ονομάστε το όπως θέλετε αλλά επί της ουσίας πολιορκούμαστε
ο έσχατος διχασμός ΔΕΝ θα πρέπει να περάσει σχετικά με την ιοπάθεια
εαν περάσει χαθήκαμε και στρεφόμαστε επιθετικά (άθελα) ως υποκινούμενα ενεργούμενα στα παιδιά
Αλοίμονό μας Η ταν επί τας
και γενικά σας εκμυστηρεύομαι οτι έχω σκυλοβαρεθεί την μουρμούρα , την ηττοπάθεια την κατήφεια τον εμφύλιο του προηγούμενου αιώνα ακόμη και την ώρα που κρατάμε στην παλάμη ένα τσαπί σταφύλι να αναμασάμε σαν ζόμπι τα δυστύχηματα
τα παμε
Πάμε παρακάτω
οι "γερασμένοι" και "γερασμένες" σκάστε (δεν είναι ηλικιακός ο χαρακτηρισμός )
είμαστε όλοι καλά
ΦΡΟΝΗΜΑ στα Υψη
ΥΣ σήμερα αγόρασα σταφύλι σαν τα προηγούμενα χρόνια
αψέκαστο..
σας αρέσει;;
__________________________________________________________________________________



2022

"Νεολιθική νυχτωδία στην Κροστάνδη"----Νίκος Καρούζος
(απόσπασμα)
" Καθώς ο ήλιος καμπουριάζει κι απογίνεται
μύξα φωτός
ανέρχομαι κόκκινος με ψυχικά ματογυάλια θλίψης
κάνοντας δεύτερη φωνή στην ύλη
και υπεραμύνομαι της αιτιότητας
ενάντια
στο χυδαίο Σύμπαν.
.........................................
– Είτε στον ύπνο (παξ) είτε στην εγρήγορση (κοάξ) ονομάζομαι γοργά μελλοθάνατος.
– Αυτό είν’ έτσι. Σ’ ενδιαφέρει όμως το τελευταίο μου όνειρο; Πήγα τη γραφομηχανή μου στον οδοντίατρο. «Κανένα σάπιο δόντι;» με ρώτησε. Δεν ξέρω τι συνέβη ύστερα, μα ο γιατρός είπε ήρεμα. «ναν την ξαναφέρετε την άλλη εβδομάδα». Την πήρα στα χέρια μου και προχώρησα στον αναβατήρα. Τότενες ούρλιαξε η γραφομηχανή. «θα φύγω μόνη μου!». Και κατρακύλησε από κάτι ελισσόμενες σκάλες, που ωστόσο ήτανε γιγάντιες πορτοκαλόφλουδες.
– Παράλληλα εμείς τρώγαμε βαθιά τα νύχια μας. Κι ακούγαμε τη σιωπή να ηχεί με χαλαροκούδουνα. [Τυπωθήτω.] – Αλλά θα ’πρεπε…"
φωτό Gennady Blohin
"κατάσταση συνόρων"

__________________________________________________________________________________________________




Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΚΛΙΤΟΝ προσωπικό

δεν έχω ψυχή αυτή τη στιγμή να γράψω άλλα  οι πυρκαϊές εξουθενώνουν το ψυχικό σθένος  πυροβολούν τις ψυχές μας  είναι άψυχο σκοτάδι  ..........