Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024

AKLITON Ποικίλα




Το 1ο νοητικό delete της ιστορίας
Η δολοφονία ως ανθρωποφαγία, του αθώου αδύναμου ως απαραίτητη ανθρωποθυσία για την πολεμική μηχανή
____________________________________________________________
Η δικαίωση της Ιφιγένειας επέρχεται με την ανοδική ροή της ανθρώπινης συνείδησης μέσω της τροχαλίας της γυναικείας ψυχής
άκλιτον
2023

__________________________________________________________________________________




Κυριακή ανεπαισθήτως...
----------------------------
Τσάρλς Μπουκόβσκι
Ο Γάτος μου ο μόνος αναγνώστης που μετράει γιά εμένα διατηρεί εσαεί το δικαίωμα να με ξεγράψει μονοκοντυλιά ακόμα κι όταν θα έχει αναγνωριστεί το έργο μου
«ένας αναγνώστης
ο γάτος μου έχεσε στο αρχείο μου
σκαρφάλωσε στο Golden State Sunkisi
το πορτοκαλί κουτί
κι έχεσε στα ποιήματά μου
στα πρωτότυπα ποιήματά μου
τα φυλαγμένα για τα πανεπιστημιακά αρχεία.
αυτός ο μονόφθαλμος χοντρός μαύρος κριτικός
με ξέγραψε».
ανθολόγιο--άκλιτον

__________________________________________________________________________




όλοι μου λένε παραιτήσου, δε βλέπεις όλα τελείωσαν, κοίτα τη ζωή σου 
και τι να πώ, τι να απολογηθώ και γιατί να πω και γιατί να απολογηθώ

και πώς να πω οτι εμένα αυτή η ανυποχώρητη στάση είναι η ζωή μου;;
και πώς να πώ οτι εσείς καλά κάνετε και καλό δρόμο 
αλλά ο δικός μου δρόμος είναι η δική μου ζωή..............

____________________________________________________________________________



Καιρός άστατος
Κατά τόπους αναμένονται καταιγίδες
Η Ελλάδα εξαιρείται επειδή-στο μεταξύ- ενσωματώθηκε στις θύελλες
----------------------καλημέρα σας.!
ph. Rain, Heavy at Times Jane Wilson, 2004

________________________________________________________________________________________

Μην γεμίζεις την μνήμη σου με όλες εκείνες τις φορές που αισθάνθηκες να σε προσβάλλουν. Ίσως καταλήξεις να μην έχεις χώρο για τις υπέροχες στιγμές που πέρασες.
Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι





AKLITON Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON χρονολόγιο με σπίθες του ουράνιου Ηριδανού

Τα αέρινα στοιχεία κουβαλούν  μνήμη  Ταξιδεύουν τις αιώνιες και άθανατες αγάπες Να εισπνέουμε αέρα βαθιά Να θυμόμαστε Να αγκαλιάζουμε τις αν...