Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

ΑΚΛΙΤΟΝ Ποικίλα 15//10/2024








καταμεσίς του φθινοπώρου
ποιού απ όλα
ενός τόπου , ποιού τόπου
που εμείς ονειρευτήκαμε
ποιοί εμείς;;
με πατημένο ένα πλήκτρο αδιάβαστο

η γραφομηχανή στο χάος του Θεού και τα πλήκτρα στα δικά σου χέρια ....

____________________________________________________________________




υποφέρω από έλλειψη εφιάλτη 

να κλείσω τα μάτια μου και να ανατιναχτώ 

να πάω στο μάνταλο να δω αν μαντάλωσα 

να βγω στο παράθυρο μη τυχόν και πέρασε δράκος με δόντια μαχαίρια 

να καταφύγω σε φίλους και να τερατοποιήσω τον εφιάλτη 

να φερθώ σαν κανονικός άνθρωπος δηλαδή 

κι εγώ όλο λίμνες , νερά να τρέχουν πετούμενα να λαλούν και κάτι τέτοια 

ντρέπομαι να το ομολογήσω όλο αυτό !!!

_____________________________________________________________



το προηγούμενο κινητό μου 

έπαιρνε μόνο του ότι ήθελε καταγράφοντας και το δικό μου μάτι

δεν το πιστεύετε το ξέρω 

αλλά όμως συμβαίνει ίσως πολλές φορές 

το καινούριο διακατέχεται από μια σκληρότητα 

το προγραμμάτιζαν να αποτυπώνει και μάλιστα ακόμη και τον νευρικό ιστό 

η παραλία στα Χανιά 

τα σύννεφα έρχονταν από μακριά 

καραντίνα και οι άνθρωποι πειθαρχημένα δειλά δειλά άλλαζαν 

________________________________________________________________________



..........Κύριε Άνευ 

Θα σας φανεί αξιοπερίεργο , αλλά βρέθηκα σε μια τραπεζαρία ιδανική 

Η στέγη έχει σπάσει και ολόγυρα στο γείσωμα έχουν πελαργοί κάνει φωλιές 

Άκουσαν τα βήματά μου και λύγισαν όλα μαζί τα πετούμενα, τους λαιμούς τους 

Ευτυχώς παρέμειναν ασάλευτοι και δεν τρόμαξαν 

Η αστράχα όμως  βρέθηκε σε καλή κατάσταση οπότε θα ρέει το βρόχινο νερό και ο ήχος θα δίνει στον τοίχο μελωδία 

Στην πρόσοψη ο θριγγός έχει γκρεμιστεί και τα ανθέμια δεν υπάρχουν 

Αλλωστε όλα αυτά τα στοιχεία έχουν προ πολλού κλαπεί 

Ο χώρος θα είναι εξ ίσου υπέροχος  σε σφοδρό νιφετό 

Αν περάσετε και είναι χειμώνας να μου το πείτε να έχω σκέπαστρα μάλλινα και παλτά πλεγμένα με χοντρό μαλλί 

Μπορεί να γευματίσουμε  σούπα ζεστή στολισμένη με νιφάδες και να στοιχηματίσουμε σε ποιό πιάτο έπεσε περισσότερο χιόνι.

Το τσαγερό  θα εχει ζεστό τσάι του βουνού 

Θα το έχω φροντίσει 

Υμέτερη 

Νίνα 

________________________________________________________________________







Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON

Bonne Nuit ! https://youtu.be/Gy5UHK4EeM8?si=5U2b3ftPeeGjZtHZ Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου