Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

AKLITON Επανάληψη από το 2018



Αποχωρούμε τις νύχτες ένας-ένας με ένα κλικ και θαρρείς ότι κυλάμε σε μικρά κι αόρατα τουνελ
Μια τέτοια νύχτα θα έλεγα αναπάντεχη όπου τα θαύματα συμβαίνουν επειδή κάποιοι ονειρεύονται και τολμούν να να το κάνουν καθαρά, ξάστερα, δυνατα
Ναι Για μένα θαύμα είναι ο θρυμματισμός σαν άχρηστης σκόνης μιάς συμφωνίας που κάθιζε σε σκαμνί την χώρα μου , να δώσει ένα κακό βιογραφικό σε αυτούς που κερδοσκοπούν και διώχνουν τα παιδιά μας.
Εχω ορατή αισιοδοξία για την Μακεδονία μας!
Καλά τα θαύματα αλλά το θέμα μου είναι ο τόπος. Η Μακεδονία. Η Ελλάδα και τα ιστορικά της εδάφη.
(ΥΣ κ Μπαλάφα εγώ τα Σκόπια θα τα αποκαλώ Σκόπια μέχρι να αποσυρθεί η ονομασία. Πείτε την διαφορετικά . Κάντε ότι νομίσετε. Να με αποκαλείτε , όπως νομίσετε.Και εγώ με τη σειρά μου θα σας αποκαλώ όπως επίσης νομίζω)
.........................καληνύχτα
ph ph. Ki Ho Kim





Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON

Bonne Nuit ! https://youtu.be/Gy5UHK4EeM8?si=5U2b3ftPeeGjZtHZ Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου