Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024

AKLITON








..............Έστρωσα πάχνη, σταγόνες από το αηδόνι, δανείστηκα ομίχλη κι αποκοιμήθηκα.............

_________________________________________________________________________




ΕΚΤΩΡ ΚΑΚΝΑΒΑΤΟΣ - HECTOR KAKNAVATOS
" Άνυδρα εικοσιτετράωρα στο μάκρος.
της ξερολιθιάς μάνα μου μάνα μου
κι εσύ αχανής.
μ`έξι φτερά ξοπίσω από κουρούνες.
Εγώ χαμένος στα πρανή μην ξέροντας.
πάρεξ να πελεκώ αρχέτυπα.
στη γλώσσα μου του θάμπους.
την όψη μου είπες να φορώ των αρχαγγέλων.
Πότε ; για ποιόν;
Και πού χωράω άτμητος
απόγονος βραχογραφίας ;"
.
ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΒΡΑΧΟΓΡΑΦΙΑΣ (ΔΙΗΓΗΣΗ).
Αρχαία Ασίνη.. Ασίνην τε...!
Η Μάρω Σεφέρη φωτογραφημένη από τον Γιώργο Σεφέρη

________________________________________________________________________________


Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON

.............. Έστρωσα πάχνη, σταγόνες από το αηδόνι, δανείστηκα ομίχλη κι αποκοιμήθηκα............. _______________________________________...