Η Ελλάδα με πλήθος μέγα πένθησε για το φοβερό έγκλημα στα Τέμπη !!!
Για να δούμε ακριβώς την φορά του συλλογικού ΟΧΙ
Κατ αρχήν υπάρχει συλλογικό όχι;;
Υπάρχει όταν η κοινωνία κατ αρχήν είναι κοινωνία, όταν δύναται να παράξει λογικά αποτελέσματα
για τα τεκταινόμενα οταν συναισθάνεται τον κοινό δεσμό
Δηλαδή μετέχει και νέμει αξίαν μνήμη και αρετή στους απογόνους της
Ολο αυτό θέλει επεξεργασία με αφαίρεση των επιστρωματώσεων προερχομένων από τον γρανίτη της λεγόμενης κοινής λογικής
(με αυτό το θέμα σήμερα μέχρι το βράδυ)
__________________________________________________________________
Η πελώρια προσέλευση είναι σοβαρό γεγονός και η καταγραφή η δική μου όμως επιχειρείται με την επικέντρωση του φακού στην Αψίδα Θριάμβου των Παρισίων
Γιατί σε μία αψίδα όπου εδόθη εντολή από τον Ναπολέοντα Βοναπάρτη να αναγερθεί όταν εκστράτευσε κατά της Ρωσίας και ήταν σίγουρος οτι τα γαλλικά στρατεύματα θα κατήγαγον νίκη και θα παρήλαυνον
στην πύλη της αψίδας;;(τελικά δεν ευωδώθην και η αψίδα περαιώθηκε από τον Βασιλέα Λουδοβίκο Φίλιππο τν Α')
Αυτή η λογική διαπερνά τον αιθεροβάμωνα εγκέφαλο των ελλήνων
Ποιά λογική;;
Οτι σε μία συγκέντρωση μεγαλειώδη η συνείδηση των παρευρισκομένων θα αναδυθεί και θα αναβαθμιστεί με τρόπο που να επιφέρει καίριο πλήγμα στο υπόγειο των ισχυρών Υπάτων της αυτοκρατορίας
Μπορεί να επέλθει η ποθητή αλλαγή;;
Μπορεί, πριν από τις συγκεντρώσεις και με οδόγραμμα που και πως έχει εκδηλωθεί στην χρονική γραμμή της τυραννίδας
Με αυτό το δεδομένο τότε μια μεγαλειώδης συγκέντρωση ως ένας άνθρωπος , ως μονάδα, ως μια φάλαγγα νοών και ψυχών , τότε δύναται να επιφέρει αλλαγές και νίκες κτυπώντας την καρδιά του σκότους
Και γιατί;; γιατί την καρδιά;;
Επειδή το σκότος είναι πολύπλοκο και έχει ταχύτητες υψηλές και μόνο το Φως του Τριαδικού Θεού δύναται να το κατατροπώσει ΑΝ όμως πριν αυτό έχει γίνει συνείδηση σε μέγα πλήθος
Εχει γίνει ;;
_______________________________________________________________________________
ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙΣ
Ενα πελώριο συλλαλητήριο και μέρες Άουσβιτς
Για το 2ο το σχολιο του 2020
Πάντα τα Γερμανικά τραίνα
Και πάλι και ξανά με τρομερά οράματα οι ράγες να διαπερνούν τα ορη και τις θάλασσες οι χώρες να γίνονται οικόπεδα
Η χώρα μας χέρσο χωράφι
Πάντα τα τραίνα τους και οι αδίστακτες πολιτικές
Πάντα τα τραίνα τους να κουβαλούν ανθρώπους σε σύγχρονα της ανεργίας "κρεματόρια"
Αυτό
το σερί του παντοτινού αποτελεί χρονική κακοφόρμιση
.............μόνο αντίσταση αρμόζει στον καταποντισμό που βιώνουμε
_____________________________________________________________________________________
ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙΣ
Η ΣΤΑΣΗ του ΝΙΚΑ
Το 532 μ.Χ στην Κωνσταντινούπολη, την εποχή όπου αυτοκράτορας ήταν ο Ιουστινιανός, πραγματοποιήθηκε μια λαϊκή εξέγερση η οποία βάφτηκε με το αίμα των επαναστατών. Διήρκεσε οχτώ ημέρες, ώσπου να πνιγεί στο αίμα από τον αυτοκρατορικό στρατό. Αποτέλεσε ίσως και την χειρότερη εσωτερική ταραχή στην ιστορία της Πόλης που ανέδειξε τις αντιφάσεις που υπήρχαν, ενώ δεκάδες χιλιάδες κόσμος έχασε τη ζωή του. Η εξέγερση αυτή ονομάστηκε Στάση του «Νίκα».
λίγα και συνοπτικά
Την πολυπληθέστατη των χιλιάδων συγκεντρωμένων
ο Ιουστινιανός την αγνοεί επιδεικτικά τις πρώτες μέρες
Γιατί;;
Επειδή με την πλήρη αδιαφορία σπάει το ηθικό των επαναστατημένων και αρχίζει η διχόνοια
Η αδιαφορία του Ιουστινιανού κόστισε αρκετά, κυρίως σε ανθρώπινες ζωές. Το πλήθος πλέον έχει ξεσηκωθεί και ολοένα και μεγάλωνε. Οι δύο κατηγορούμενοι έδωσαν την αφορμή και στους αγανακτισμένους με τις οικονομικές μεταρρυθμίσεις του αυτοκράτορα, τη βαριά φορολογία και την κρατική αυθαιρεσία, ενώ άρχισαν να πυρπολούν κτήρια και να προκαλούν ζημιές άνευ προηγουμένου, ακόμα και στην Αγία Σοφία. Το σύνθημα «Νίκα» ακούγεται σε όλους τους δρόμους της Κωνσταντινούπολης.
Γιατί οι ταραχές;;
Επειδή το σπασιμο του ηθικού με την σχεδιασμένη αδιαφορία λειτουργούσε στο θυμικό σε βάρος του νοητικού
Η κατάσταση σιγά σιγά έφτανε σε ακραίο σημείο, γεγονός το οποίο προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν οι συγκλητικοί και οι ευγενείς, βλέποντας πως τα συμφέροντα τους μειώνονταν ολοένα και περισσότερο. Συγκεντρώνονται στον Ιππόδρομο και ανεβάζουν στο θρόνο τον Υπάτιο, ανιψιό του πρώην αυτοκράτορα Αναστάσιου.
Ο Ιουστινιανός, αδυνατούσε να ελέγξει την κατάσταση. Ήταν σχετικά νέος στην αυτοκρατορική θέση, καθώς είχε αναλάβει τα καθήκοντα του το 527, ενώ παράλληλα είχε να αντιμετωπίσει και εξωτερικά προβλήματα, όπως τους Πέρσες. Ήταν έτοιμος να εγκαταλείψει την Πόλη, όταν ανέλαβε δράση η δυναμική γυναίκα του, Θεοδώρα. Με τα περίφημα λόγια της «ὡς καλὸν ἐντάφιον ἡ βασιλεία ἐστί» και με την πειθώ της, αλλάζει την στάση του Ιουστινιανού. Δίνει διαταγή και οι στρατηγοί του, Βελισάριος και Μούνδος, αναλαμβάνουν δράση.
Οι δύο στρατηγοί δεν είχαν στη διάθεση αρκετούς άνδρες για να αντιμετωπίσουν τον όχλο που κινούνταν στην Πόλη. Λέγεται πως δεν είχαν στην διάθεση τους περισσότερους από 400 άνδρες. Ο Βελισάριος ως πιο έμπειρος ανέλαβε τη διοίκηση. Το σχέδιο του είχε ως εξής, διέταξε τον Μούνδο να κινηθεί με τους μισούς στρατιώτες προς τον ιππόδρομο, μέσω του προστεγασμένου διαδρόμου. Ο ίδιος και οι άνδρες του κινήθηκαν πεζή στην κύρια πύλη του ιπποδρόμου. Επίσης δόθηκε η εντολή, να έχουν βρεγμένους μανδύες και κουκούλες για να προστατεύονται από τις φλόγες που έκαιγαν πλέον στην μισή Πόλη. Η στρατιώτες πίστευαν πως όδευαν σε σίγουρο θάνατο, καθώς ο αριθμός τους ήταν αναλογικά πολύ λιγότερος από τον εξεγερμένο λαό.
Σκοπός τους πάντως ήταν να τους περικυκλώσουν στον Ιππόδρομο. Ο Μούνδος και οι άνδρες του είχαν επίσης πάρει θέσεις και ο Βελισάριος διέταξε τους άνδρες του να επιτεθούν. Ο αρχικά αποφασισμένος και ασταμάτητος όχλος, παραμέρισε έντρομος. Παρόλο που τον οδηγούσε ένα ιδιαίτερο μένος, δεν διέθετε ούτε την ψυχραιμία, ούτε τον οπλισμό για να αντιμετωπίσει τακτικά στρατεύματα με εμπειρία σε πολέμους. Πλέον είχαν περικυκλωθεί και δεν φαινόταν κάποια σωτήρια οδός. Οι δύο ομάδες στρατιωτών, υπό την ηγεσία του Βελισάριου και του Μούνδου αντίστοιχα, επιτέθηκαν και από τις δύο πλευρές. Ο αρχικός φόβος του πλήθους, μετατράπηκε γρήγορα σε πανικό, ο οποίος οδήγησε σε σφαγή, καθώς δεν μπορούσαν να κατανοήσουν πάνω στον πανικό τους πως ο αριθμός τους ήταν αρκετά μεγαλύτερος από αυτόν του στρατού.
Η καταστολή της «Στάσης του Νίκα» στις 18 Ιανουαρίου του 532 άφησε πίσω της 30.000 νεκρούς. Πλέον ο Ιουστινιανός είχε βάλει γερά θεμέλια στην εξουσία του, η οποία διήρκεσε για αρκετά χρόνια ακόμα
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η ιστορική αναφορά επειδή δείχνει την μορφή της καταστολής εποαναστατημένων
Εχω την εντύπωση οτι η Στάση του Νίκα αποτέλεσε ένα μοντέλο εφαρμογής στις αυτοκρατορίες
Καλά και για τι μας το λες Αν;; Μάθημα μας κάνεις και μάλιστα δεν είσαι ιστορικός;;τι δουλεια έχεις να τα μπλέκεις;;
-----Δεν κάνω μάθημα σε κανέναν, απλώς οταν διεκδικείς το δίκιο τότε αυτό το χάνεις
επόμενα είναι πιθανές οι πλαστές ελπίδες που δίνονται και μάλιστα χωρίς να το παίρνουμε είδηση και η υπόθεση της αντίστασης λαμβάνει τέλος
Πηγή: ΑΣτάικου
Ανάρτηση: ΑΣτάικου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου