Η πραγματικότητα που διατεινόμαστε οτι τη γνωρίζουμε έχει ολοσχερώς αντικατασταθεί από μιά άλλη πραγματικότητα.
Η αφαίρεση του μη υπάρχοντος στην ουσία χρόνου από την σκέψη των ανθρώπων ακόμη και στον καθημερινό βίο του, οδήγησε στην δυσκολία της σημερινής αντίληψης
Στην διάδοχη πραγματικότητα αναδύεται ο χρόνος σε ασύλληπτο βάθος
Αρα, μια μεγάλη προσωπίδα σύμπαντος εχει αφαιρεθεί
Ο άνθρωπος είναι ανέτοιμος και δίχως προετοιμασία στο α-γνωστο αδυνατεί να είναι ισότιμος στις μεταβολές
Παρά το απαισιόδοξο μέρος ξέρουμε οτι διαθετει το ανάλογο πηνίο εκ Θεού
Και γιατί δεν το χρησιμοποιεί;;
Επειδή οι δυνάμεις που βάλλουν εναντίον του, το έχουν αποδυναμώσει
..............κάπως έτσι ο καιρός στην εμπασιά Αγίων Ημερών
και ακομη η Άνοιξη να αποτελεί το έμπα της ανθρώπινης ευτυχούς κατάστασης των πραγμάτων
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.πορεία νοτερή
με τον βοριά ξέπνοο
μανταλωμένες σκέψεις
ηρωϊκής ανάμνησης
ένας σημερινός ήρωας διαθέτει 3 στοιχεία μιμούμενος τα άλλα χρόνια
σθένος, αταλάντευτος γνώστης του ανθρωποκτόνου σκότους, και ως μονάδα φέρει τεράστια αγάπη για ότι ανθρώπινο
αν θα μακροημερεύσει είναι άγνωστο
αυτά είναι ζητήματα Θεού...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ὀ,τι νόμισα οτι επιτέλους ξεστραβώθηκε
μέσω ΑΙ ξαναστραβώθηκε οπως είχαν προγραμματίσει οι αχρείοι
οι σθεναροί υγιαίνετε
το συλλογικό όπως το ξέραμε στην άλλη πραγματικότητα έχει ήδη συντριβεί οριστικά
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
next episode
τι εστί έλληνας και με ποιά χαρακτηριστικά και ιδιότητες ενδέχεται να μεταβληθεί στην έννοια έλληνας
την έννοια που έχει προσδώσει ανθρώπινα χαρακτηριστικά στην Οικουμένη
νέες πλεύσεις αγριότερες
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μή, φίλα ψυχά, βίον ἀθάνατον σπεῦδε, τὰν δ' ἔμπρακτον ἄντλει μαχανάν ->
Ψυχή μου, μην ποθείς αθάνατη ζωή· -------[επωδ. γ]
ό,τι περνά απ᾽ το χέρι σου εξάντλησέ το.
Oh! my soul do not aspire to eternal life, but exhaust the limits of the possible
Pindar, Pythian, 3.61f.
φωτό Ορεινά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου