Οι μεγαλύτεροι άνθρωποι
βρίσκουν ηρεμία στις καθημερινές συνήθειες και ασχολίες
Κι όσοι έμειναν παιδιά βρίσκουν χαρά σε ασυνἠθιστες επανασυνθέσεις της χωροταξἰας
Με μια λέξη, χαλούν την συνήθεια της ρουτίνας
Εμένα μ αρεσει το through βλέμμα με πλανάρισμα της κάμερας στον μακρινό ορίζοντα
που κρατά στα χέρια του το λίκνισμα
Της βράκας, της κάλτσας και τον ήλιο σε πλάνο full
A------
photo Arthur Benda Summer, 1950
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.........από το 2020 της Πλειστοκαίνου
Ο Σωκράτης ορκιζόταν στον Κύνα , στον σκύλο του Ουρανού, στον Σείριο
Μας αποχαιρετούν τα κυνικά καύματα εισερχόμαστε σε γήινες περιοχές του νου
πολιτικό σχόλιο αφηρημένο
Μας αποχαιρετούν τα κυνικά καύματα εισερχόμαστε σε γήινες περιοχές του νου
πολιτικό σχόλιο αφηρημένο
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Δειλινό στην Κρήτη κάποτε
Η κορούλα μου στην φωτό
Τότε που που το ειδέναι στα πελάγη ήταν το αυτονόητο της υπαρξής μας με αυθόρμητη αγάπη
για τον τόπο μας
Μετά φανερώθηκαν οι βάρβαροι με τα κοστούμια κουβαλώντας μύρια μισθοφόρους
για την αρπαγή
Τότε στην φωτό χανόμαστε μέσα στην ατέλειωτη ωραιότητα του τόπου μας
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
υποθέτω οτι σ αυτή την απαθανάτιση
κολυμπούν δεινοί κολυμβητές
από πού το υποθέτω;;
μα από την τάξη των ρούχων στον βράχο
ο δεινός μαχητής είναι ο ισορροπημένος άνθρωπος-
κολυμπούν δεινοί κολυμβητές
από πού το υποθέτω;;
μα από την τάξη των ρούχων στον βράχο
ο δεινός μαχητής είναι ο ισορροπημένος άνθρωπος-
εἰναι δεινός πολεμιστής για την ανθρωπιά του και την ελευθερία του
παλαιότερος πολιτικός σχολιασμός
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μυκηναική Προσωπίδα με χαμόγελο
Το όριο των συγγενών πεδίων του ορατού υλικού με τον ορατό του αιθέρα
Προσωπίδες νεκρών αρχόντων Μυκηναίων Η χρησιμότητά τους δεν ανάγεται σε ανάγκη χρήσης του υλικού κόσμου Απονομή Τιμής στον νεκρό -πιθανόν προερχομένων και από τον Τρωικό πόλεμο-αλλά και έμπνευση για την επερχόμενη ζωή ενδεχομένως και μέσω της μετεμψύχωσης Ο Αδης ήταν και ο Πλούτων Χάνεις αλλά και κερδίζεις (προφανώς οι φιλόλογοι γνωρίζουν καλύτερα από μένα εγώ μιλώ και από παράδοση των μύθων του λαού) Μια προσωπίδα είναι χαμογελαστή ΟΜΩΣ οι προσωπίδες αφορούν μέσω της παράδοσής μόνο νεκρούς Επομένως ο πληθυσμός μασκοφορών αποτελεί και μακάβριο συμβολισμό Αντιθέτως στον όντως νεκρό συμβολίζει επαναφορά ενεργειακή (μ αυτή την ΄΄εννοια κι επομένως είναι γεγονός αισιόδοξο)(επομένως δεν ήταν διακοσμητικές) (και ακόμη η μσκοφορία σε ζώντα αποτελεί πλήγμα στην αιθερική κατάσταση του τεθνεώτος ανθρώπου οντολογικά και αυτό είναι πολύ πολύ σοβαρό)(αποτελούν τα άνωθεν βέβαια μια αντίληψη προσωπική σωσμένη από παραδόσεις και μόνο )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου