ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ
Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση
να συνδιαλέγεται με όρους συμπαντικούς ενώπιον Θεού και Φωτεινών Οντοτήτων
Η γενικη λέξη του ανθρώπου θέτει σε σκιά τον άνθρωπό μας.
Αυτός ο άνθρωπος ηττάται
Η ορμή της παλίρροιας ορίζεται από πολλαπλούς κατακερματισμούς
Σαρώνοντας τους πυλώνες του πολιτισμού υπεισέρχεται σε ολική σάρωση του κατακερματισμένου
ανθρώπινου όντος
Το κατακερματισμένο ον, παύει οντολογικά να είναι ον και στερείται της ουσιαστικής ιδιότητας του
ως δημιουργημένο ον εκ του Δημιουργού
Ο άνθρωπός μας που βρίσκεται στο κέντρο της αγωνίας μου, ερημοποιείται και είναι υποχρεωμένος
να διανύσει πνευματικά και φυσικά μία αδυσώπητη έρημο
Ειναι μέγα και σπαρακτικό λάθος να σβήνουμε την ελπίδα της έλευσης Θεού και Ολυμπίων Θεικών Οντοτήτων και πέφτουμε σε αντιφάσεις που μηδενίζουν την ύπαρξη
Αρα αναμένουμε την έλευση που είναι πιθανόν στον ανθρώπινο χρονικό ορίζοντα να εγγράφει χιλιετηρίδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου